اخبار ورزشیفوتبال جهان

ال‌موندو: گاسپرینی،‌ معمار جدید آتلانتا

یک نشریه اسپانیایی جیان پیرو گاسپرینی را معمار نوین آتلانتا معرفی کرد.

به گزارش  پیشرو اسپرت ،  شب گذشته در ادامه مسابقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم ایتالیایی آتلانتا ۴ بر یک والنسیا را در ورزشگاه سن‌سیرو شکست داد.

روزنامه ورزشی ال‌موندو به وضعیت این تیم نگاهی انداخت و گزارشی تحلیلی منتشر کرد.

در این مقاله که به قلم مارک کولادو است، «جیان پیرو گاسپرینی» به عنوان معمار جدید تیم ایتالیایی معرفی شده است.

این نشربه نوشت: از زمانی که گاسپرینی در سال ۲۰۱۶ سکان هدایت تیم برگامو را برعهده گرفت، آتلانتا همواره در مسابقات باشگاهی اروپایی حضور داشته است.آتلانتا تیمی بوده که پرشور و هیجان بازی می‌کند بدون اینکه فوتبال را پیچیده ارائه دهد. این تیم به فوتبال هجومی عشق ‌‌می ‌ورزد که تماشاگران را به تحسین وادار می‌کند. نمونه‌ای از این مدل فوتبال را در بازی با والنسیا ارائه کرد و باعث شور و شعف بسیار شد.

ال‌موندو از گاسپرینی به عنوان مربی یاد کرد که از کاتاناچیو، فوتبال سنتی ایتالیایی‌ها که   بر بازی دفاعی تکیه دارد، بسیار فاصله گرفته و از سال‌ها کار به عنوان مربی به تجربیات بسیاری دست یافته است.

مربی ۶۲ ساله آتلانتا از سال ۲۰۰۳ فعالیتش را به عنوان سرمربی آغاز کرد و در تیم‌های کروتونه، جنووا، اینترمیلان، پالرمو و آتلانتا همواره بر بازی هجومی و ساده تاکید داشت.

تیم تحت هدایت وی هم اکنون بعد از گذشت ۲۴ هفته از فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ با ۴۵ امتیاز در رده چهارم جدول سری آ است.

ضمن آنکه تیم او با ۶۳ گل زده، گلزن‌ترین تیم کنونی کالچو است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا