اخبار ورزشیفوتبال ایران

الوصل امارات – ذوب آهن؛ صدرنشینی سبزپوشان ایرانی در لیگ قهرمانان؟

تیم فوتبال ذوب آهن ایران دوشنبه در سومین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الوصل امارات خواهد بود.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ذوب آهن تا هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را در بین نمایندگان ایران گرفته است و با ۴ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول گروه A شانس زیادی برای صعود دارد. شاگردان منصوریان در لیگ برتر ۶ هفته است که باختی نداشته‌اند و وضعیت این تیم نسبت به گذشته در لیگ برتر بسیار بهتر شده است.

سبزپوشان اصفهان با چنین شرایطی میهمان تیم الوصل امارات هستند. الوصل در هفته اول تیم النصر عربستان را شکست داده بود مقابل الزورا عراق ۵ گل دریافت کرد تا تیمی پرنوسان نشان بدهد. ذوب آهن اما با یک بازی درخشان مقابل النصر عربستان و بازگشت معجزه‌آسا توانست ۴ امتیازی شود و بالاتر از نمایندگان امارات و عربستان بایستد.  مساوی برای ذوب آهن مقابل الوصل  نتیجه بدی محسوب نمی‌شود اما اگر شاگردان منصوریان در خانه حریف ۳ امتیاز را بگیرند در آن صورت احتمال صدرنشینی آنها در لیگ قهرمانان هم وجود دارد.

محمدرضا عباسی بازیکن جوان و آینده‌دار ذوب آهن در این مسابقه به دلیل مصدومیت غایب است. سبزپوشان ایران در صورت پیروزی در این مسابقه راه صعودشان را هموار می‌کنند. این مسابقه ساعت ۲۰:۱۰ به وقت تهران در کشور امارات برگزار می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

دکمه بازگشت به بالا