اخبار ورزشیفوتبال جهان

الهلال با پیروزی برابر پوهانگ قهرمان آسیا شد

تیم فوتبال الهلال عربستان با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی عنوان قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص داد.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار فینال رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض بین تیم های الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی برگزار شد که در پایان تیم میزبان موفق شد ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد و قهرمان قاره کهن شود.

تیم فوتبال الهلال عربستان قهرمان آسیا شد

ناصر الدوساری در حالی که هنوز بازی به ثانیه ۲۰ نرسیده بود با شلیکی تماشایی از راه دور دروازه حریف کره ای را باز کرد و با وجود حملاتی که دو تیم روی دروازه یکدیگر داشتند در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد.

در دقیقه ۶۳ این دیدار موسی مارگا با نفوذ از جناح راست به داخل محوطه جریمه تیم حریف با ضربه ای دقیق برای دومین بار دروازه تیم کره ای را باز کرد تا آبی های شهر ریاض در آستانه یک جشن قهرمانی دیگر قرار بگیرند.

تیم فوتبال الهلال عربستان قهرمان آسیا شد

الهلال در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کرد که در مراحل قبل از فینال برابر تیم های استقلال و پرسپولیس ایران به برتری قاطع رسیده بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

دکمه بازگشت به بالا