اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی: ۹ هفته است نباختیم و این قابل تقدیر است

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تراکتور تیم خوبی است و با کسانی که می‌گویند این تیم ضعیف بسته شده کاملا موافق نیستم.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور، عنوان کرد: بازی خوبی بود، هر چند بارندگی روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود و بازی کاملا تاکتیکی بود. تراکتور به خاطر ما تاکتیکش را تغییر داده بود و به دلیل شرایط زمین بازی فیزیکی بود. دو تیم خیلی خوب بازی کردند و یکی از بازی‌های باکیفیت هر دو تیم بود. از نظر مالکیت، حفظ توپ و گردش توپ، ما کمی از تراکتور بودیم.

سرمربی نساجی افزود: تراکتور به خاطر تغییر سیستم به دنبال ضدحمله بود و حتی در یکی دو مورد در نیمه اول خطرساز شد اما بعد از گلی که زدیم از لاک دفاعی خارج شد و فوتبال روه به جلویی داشتند. بعد از گلی که زدند بازی متعادل بود. حیف که بازی مساوی شد و برای دو تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اینکه بهترین نتیجه نساجی را در لیگ گرفتید، گفت: به نظرم شرایط به گونه‌ای بود که می‌توانستیم این بازی را ببریم چون موقعیت هم داشتیم اما فراموش نکنیم تراکتور شیر پیر است و هر اتفاقی بیفتد تراکتور، تراکتور است. تراکتور تیم خوبی است و با کسانی که می‌گویند این تیم ضعیف بسته شده کاملا موافق نیستم. تراکتور یکی از پرمهره‌های لیگ است و نمی‌توانم این حرف را قبول کنم. این تیم توانمند است اما حس من می‌گوید باید پیروز می‌شدیم.

الهامی در پاسخ به این سوال که به چیزی که می‌خواستید برسید نزدیک هستید یا خیر، خاطرنشان کرد: بله نزدیک هستیم و به آنچه فکر می‌کردیم رسیدیم. شاید اوایل فصل به خاطر محرومیتی که داشتم چیزهایی را از دست دادم اما ۹ هفته است تیم ما شکست نخورده و برای تیمی مثل نساجی قابل تقدیر است و امیدوارم این روند نیم فصل دوم هم ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که حضور شجاعی و بیانی چقدر به تیم شما کمک کرده، یادآور شد: هر دو ورزشکار اسطوره‌های فوتبال ما و جنتلمن هستند. شاهرخ از اسطوره‌های بچگی من است و بازی او را دوست داشتم. مسعود هم به نظرم جنتلمن واقعی برای کل فوتبال است. او الان در نساجی است اما یک بازیکن محبوب برای تراکتور محسوب می‌شود.

سرمربی نساجی درباره فشردگی لیگ و اینکه چقدر تیم‌ها آسیب می‌بینند، اظهار داشت: در اروپا این طور نیست و در ژانویه ۲ بازی داشتند و ۱۰ روز استراحت کردند اما همه تیم‌های ما به خاطر فشردگی مصدومیت سنگین داشتند. تراکتور ۲ تعویض اجباری داشت و ما هم تعویض‌هایی داشتیم اما اینها به خاطر جام جهانی بوده و بحث ملی مطرح است امیدوارم حداقل تعداد نفرات را بیشتر کنند تا دست‌مان باز باشد و تیم‌ها مصدومیت کمتری داشته باشند. تیم‌ها هزینه کرده‌اند. یکی از بهترین زمین‌‌هایی که بازی کردیم اینجا بود و باید به تراکتور تبریک گفت. با وجود بارندگی زمین آماده شد به همین دلیل به مجموعه تبریک می‌گویم.

الهامی در پاسخ به این سوال که چقدر تعویض‌های اجباری تراکتور در کسب یک امتیاز نقش داشت، خاطرنشان کرد: به نظرم محمد قنبری فوق‌العاده بازی کرد و بازیکن دیگر هم بد نبود. هر ۲ بازیکنی که وارد زمین شدند از آنهایی که داخل زمین بودند کیفیت بهتری داشتند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تیم‌های تحت حمایت شما تاکتیک خوبی دارند و امروز با زمینی که در اختیار شما بود همان بازی را که می‌خواستید ارائه کردید، یادآور شد: فوتبال برای هر دو تیم روی زمین بود و به نظرم موقعیت‌های خوبی هم داشت. این را قبول نمی‌کنم تراکتور نفرات خوبی ندارد و یکی از پرمهره‌های لیگ است. ما هم بازی خوبی ارائه کردیم و کمتر تیمی توانسته بود این تیم را تحت فشار قرار دهد. تراکتور هم خوب بازی کرد و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا