اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی: نمی‌توانم سرم را جلوی بازیکنانم بالا بگیرم

سرمربی تیم فوتبال نساجی با انتقاد از سازمان لیگ گفت: دیدار با هوادار کیفیت نداشت چرا که زمین بازی بد بود.
به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل هوادار که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: جای هیچگونه صحبتی راجع به بحث فنی وجود ندارد. کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج طوری بود که نمی‌شد دو ضربه به توپ زد. دیشب بارندگی بود و زمین را نپوشانده بودند. کیفیت بد زمین باعث شد دیداری بی‌کیفیت را ببینیم. از مسئولان سازمان لیگ گِله دارم چون زمین یخ زده بود. با این وضعیتی هیچ راهی به جز ارائه یک بازی بی کیفیت وجود نداشت و در هر نیمه فقط یکی دو موقعیت داشتند.

وی ادامه داد: مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد. درباره بحث فنی بازی هیچ صحبتی نمی‌توان کرد و به بازیکنان دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم. خداراشکر که مصدوم ندادیم. خواهش من از سازمان لیگ این است که با توجه به فشردگی مسابقات به زمین‌ها اهمیت بیشتری بدهند. اکثر تیم‌ها ۳-۴ مصدوم دارند و باید به کیفیت زمین‌ها دقت شوند. زمین امروز کرج بهتر از زمین ما در ساری نبود. اینقدر زمین سنگین بود که ۱۰ دقیقه آخر بازی بازیکنان زورشان به توپ نمی‌رسید که ضربه بزنند.

سرمربی نساجی افزود: به تیم داوری هم تبریک می‌گویم که از این بازی سنگین، فیزیکی و پربرخورد سربلند و دست پر بیرون آمد و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص بیرون رفتن محمدجواد مولایی عنوان کرد: درباره این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم و یک بحث درون خانوادگی است.

الهامی در واکنش به این موضوع که هم نساجی و هم هوادار با مشکل زمین مواجه هستند، تصریح کرد: کیفیت هوادار این چیزی نبود که ما امروز دیدیم، ما بازی‌های این تیم مقابل پرسپولیس و استقلال را دیدیم. همینطور هم کیفیت بازی نساجی به این شکل نیست. خداراشکر که امروز مصدوم ندادیم. هیچ جای دنیا زیر ۵ روز بازی انجام نمی‌شود، در اروپا ۳ بازی به این شکل فشرده برگزار می‌شود و بعد از آن در یک هفته بازی می‌کنند و فرصت ریکاوری دارند. از این به بعد شرایط بدتر می‌شود، کیفیت بد زمین‌ها، سرما و همه چیز دست به دست هم می‌دهد که مسابقات اصلا کیفیت نداشته باشد، اگر بخواهند فقط برگزار کنند بحث چیز دیگری است.

سرمربی نساجی در خصوص شرایط ورزشگاه شهید وطنی خاطرنشان کرد: از اول فصل به همین شکل است و فکر می‌کنم می‌گویند که پیمانکار ۸ روز است که کارش را تعطیل کرده است. من خسته شده‌ام و سرم را نمی‌توانم جلوی بازیکنانم بالا بگیرم. در یک زمین تمرین می‌کنم و نمی‌دانم ۳ روز بعد کجا بازی می‌کنیم و باید به مشهد برویم و حتی یک روز هم در آنجا بازی نکردیم و بدون تمرین باید در مشهد بازی کنیم. ذوب‌آهن هم البته یک بازی با پدیده در مشهد انجام داده است. تیمی که هویتش از هواداران است، ۱۵ هفته میزبان نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا