اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی: زمین ساری بدترین زمین تاریخ لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با احترام به همه مسئولان زمین ورزشگاه ساری بدترین زمین تاریخ ۲۱ دوره لیگ برتر است.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و پدیده اظهار داشت: اصلا جای هیچ صحبتی در مورد مسائل فنی باقی نمی‌ماند.نه اینکه چون بردیم بگویم خوب بازی کردیم ولی یک فوتبال بدون برنامه و ریتم برای هر دو تیم رقم خورد.فوتبال مد نظر خودم و هواداران ما اصلا اینی نبود که دیدید.

وی افزود: من بابت نتیجه به هوادارانمان تبریک می‌گویم ولی از آنها عذر‌خواهی می‌کنم چون کیفیت فوتبال ما این نیست. مردم مازندران و طرفداران نساجی و همه آنها می‌دانند این نوع بازی باب میل من نیست. دو بازی را به خاطر بازی با کیفیت از دست دادیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: دست تک تک بازیکنان تیمم را می‌بوسم که در این زمین سنگین که شرایط بازی را نداشت بازی کردند. من قصد خراب کردن کسی را ندارم، این شرایط زمین است، همه باید دست به دست هم بدهیم، من باید به آقای رنگرز کمک کنم و او هم به مسئولان استان.همه باید کمک کنیم این زمین از چنین شرایطی خارج شود. نساجی هویت مازندران است و باید این زمین درست شود.

وی تاکید کرد:با احترام به همه زمین ورزشگاه ساری بدترین زمین تاریخ ۲۱ دوره لیگ برتر است.اگر قبل از بازی به مصاحبه من دقت کرده باشید گفتم اگر مسابقه را ببریم روی اتفاق است و اگر ببازیم هم روی اتفاق است.ما سبک فوتبالمان را عوض کردیم و به قول امروزی‌ها علم‌مان را بالاتر بردیم. به داور خسته نباشید می‌گویم که در این زمین از عهده قضاوت مسابقه برآمد.من داور بازی را می شناسم. او یکی از داوران جوان و باهوش و با متانت ما است و به او به خاطر قضاوتش تبریک می‌گویم.

الهامی در خصوص اعتراضاتی که از سوی نیمکت پدیده به داور می‌شد تاکید کرد: بهتر است من در مورد تیم‌حریف صحبت نکنم چون آنها دیدگاه خودشان را دارند. این‌ها مسائلی است که ناظر بازی به آن باید توجه کند. پدیده تیم خوبی است و به آقای میثاقیان که استاد من است تبریک می‌گویم. این تیم با تیم ۲-۳ هفته اول خیلی متفاوت بود و مطمئن باشید این تیم از جایگاهش جدا خواهد شد.

سرمربی نساجی در خصوص تاثیر بازگشتش به نیمکت این تیم و اینکه آیا بهتر نیست کمی صبور تر باشد عنوان کرد: قطعا اگر آرامش داشته باشم کاملا با شما موافق هستم. اینکه من چند هفته کنار خط نبودم و تیم صدمه خورد را قبول ندارم چون اعضای کادر فنی ما زحمت کشیدند.من هم بودم و به آن جمع اضافه می‌شدم تیم ما قوی تر می‌شد.

وی در خصوص اینکه در چند صحنه تمرکز خود را از دست داد و اینکه بهتر است آرامش را به تیمش برگرداند گفت: امروز به جز یک صحنه که اتفاق افتاد مساله خاصی رقم خورده باشد. نجفی امروز خیلی تلاش کرد و جزو بازیکنان با غیرت ما است و به خاطر همان صحنه اعتراض کردم. اتفاقا الان او در رختکن در حال تزریق برای بهتر شدن دردش بود. صادقانه می‌گویم من به این امید در نساجی ماندم که تیم‌های بزرگ به وطنی قائمشهر بیایند و با آنها بازی کنیم. هیمن حالا می‌گویم مردانه حاضرم قرارداد من را کمتر کنند تا ورزشگاه وطنی سر و سمانان بگیرد. حاضر هستم ۳۰۰ میلیون بدهم که این زمین درست شود تا من هم یک کمک کرده باشم.

الهامی تاکید کرد: لیاقت رنگرز و این استان زیاد است. اینجا پهلوان خیز ترین استان کشور است. ایران باید به مازندران ببالد. علاوه بر کشتی و وزنه‌برداری فوتبال این استان هم پرافتخار است. در خیلی از کشورها چندین هزار دلار هزینه می‌کنند تا تماشاگر را به ورزشگاه بیاورند.در قطر این اتفاق افتاد و وقتی دیدند که نمی‌توانند در کشورهای اروپایی هزینه کردند.نساجی در آمل، بابل، کیاکلا و …کل مازندران سرای من است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا