اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی:در برزیل ایران، برزیل وار بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در برزیل ایران یعنی آبادان برزیل وار مقابل نفت بازی کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی پس از تساوی یک بر یک برابر نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا شهادت دو خلبان در تبریز را تسلیت می‌گویم و خداوند به خانواده آنها صبر عطا کند، واقعا مصیبت بزرگی بود. در مورد بازی هم باید بگویم بازی در برزیل ایران مقابل تیم اصیل و با اصالت نفت کار راحتی نیست.من هیچ وقت نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را تیم نمی‌بینم، چون آنها هویت و اصالت آن استان هستند. شاید برخی تیم های میلیاردها تومان هزینه کنند، اما نمی‌توانند در خون و ریشه مردم آن شهر باشند. این تیم ها در سفره مردم هستند و بازی با آنها لذت دارد.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی امروز به خاطر شرایطی که ما داشتیم، برایمان متفاوت بود چون تهران سرد بود و به شهری آمدیم که ۲۷ درجه بود. خوشبختانه مردم آبادان فوتبال را به خوبی می‌فهمند. مسابقه امروز با کیفیت بود و تیم ما امروز به اندازی انرژی گذاشت که بازی را ببرد. هم ما و آنها هم موقعیت‌هایی داشتند و فوتبال آنها برزیلی است و ما هم برزیل وار با آنها باز کردیم. نتیجه هم دست خدا بود و ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. گرمای هوا تاثیر گذاشته بود، اما در مجموع بازی خوبی بود.

سرمربی نساجی با تمجید از عملکرد داور مسابقه عنوان کرد: بیژن حیدری و کمک هایش خیلی خوب قضاوت کردند و هر تیمی آرزو دارد که امثال این داوران بازی هایشان را سوت بزنند. یک مقدار در حق او اجحاف شده و به نظرم لیاقت این را دارد که در بازی برگشت دربی را قضاوت کند. نوع برخورد او با بازیکن و مربی هیچ تنشی ندارد و به نظرم حالا که فغانی رفته است برادران حیدری می‌توانند خوش بدرخشند. امروز ثابت کرد که یک داور بی نقص و بی غرض است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا