اخبار ورزشیفوتبال جهان

افشاگری ستاره اینترمیلان؛ قسم می‌خورم ۲۳ بازیکن ما تب و سرفه داشتند

روملو لوکاکو ستاره اینترمیلان به افشاگری از تیم خود پرداخت و گفت که پیش از این ۲۳ نفر از ۲۵ بازیکن نراتزوری دچار تب و سرفه بودند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فارس، روملو لوکاکو مهاجم گلزن اینترمیلان یک افشاگری عجیب انجام داد و ادعا کرد: ۲۳ نفر از ۲۵ بازیکن اینترمیلان در ماه ژانویه دچار سرفه و تب بودند اما آزمایش کوئید ۱۹ بر روی آن‌ها انجام نشده است.

این در شرایطی است که با وجود حضور نراتزوری در منطقه لومباردی به عنوان مرکز همه گیری کرونا در ایتالیا هیچ مورد مثبت و تایید شده کرونا در این تیم اعلام نشده است.

با این حال لوکاکو در جریان یک گفت و گوی اینستاگرامی با مجری بلژیکی صحبت‌های افشاگرانه‌ای بر زبان آورد.

وی گفت: ما در ماه دسامبر یک هفته مرخصی داشتیم، ما به تیم بازگشتیم و قسم می‌خورم که ۲۳ نفر از ۲۵ بازیکن ما مریض بودند. من شوخی نمی‌کنم. ما مقابل کالیاری و راجا نایینگولان بازی کردیم و بعد از گذشت ۲۵ دقیقه یکی از مدافعان ما نتوانست بازی کند و بالاجبار زمین را ترک کرد.

بازیکنی که لوکاکو به آن اشاره دارد  اشکرینیار است که در آن مسابقه (۲۶ ژانویه) در دقیقه ۱۷ بازی، از زمین به دلیل سرگیجه خارج شده بود و آنفلونزای او بهبود نیافته بود.

البته در آن موقع پرونده رسمی درباره کروناویروس در ایتالیا باز نشده بود و بنابراین آن‌ها مورد آزمایش واقع نشدند.

لوکاکو عنوان کرد: همه سرفه می‌کردند و تب داشتند. وقتی گرم می‌کردم، احساس می‌کردم خیلی داغ تر از حد معمول هستم و من سال‌ها بود که دچار تب نشده بودم. بعد از بازی یک برنامه شام برنامه ریزی شده بود اما  اما من از آنها تشکر کردم و مستقیم به رختخواب رفتم. ما هرگز تست‌های کرونا را در آن لحظه انجام ندادیم.

مهاجم اینتر افزود: ما هفت بازیکن هستیم که همه دریک خیابان زندگی می‌کنیم. زندگی در ایتالیا با انگلیس متفاوت است زیرا در آنجا ما تقریبا هر ۴ ماه یکبار به رستوران می‌رویم اما در این جا هر ۴ هفته یک بار به رستوران می‌رویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا