اخبار ورزشیفوتبال ایران

افشاریان: از تصمیم مهدوی در بازی تراکتور و پرسپولیس حمایت می‌کنیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: از تصمیم داور بازی تراکتور و پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، خداداد افشاریان درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وضعیت فدراسیون در امن و امان است اما سؤال در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از احسان اصولی و میرشاد ماجدی بپرسید.

وی در مورد حضور رضا مهدوی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات نسبت به حواشی دیدارهای تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: کمیته انضباطی داور ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ خواسته بود تا توضیحاتی در مورد دیدار تراکتور و پرسپولیس ارائه کند. ما هم داورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به جلسه آوردیم و مهدوی گزارش واقعی و مکتوب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیته می‌دهد و به دنبال زندگی‌‌اش می‌رود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا تصمیم مهدوی برای قطع بازی تراکتور و پرسپولیس درست بود، گفت: تصمیم داور با توجه به تشخیص خودش در همه بازی‌ها نهایی است. او رفتاری که در یک بازی می‌بیند را‌‌‌‌‌‌‌‌ بالانس کرده و درنهایت تصمیم می‌گیرد. ما هم از تصمیم مهدوی حمایت می‌کنیم، طبق صحبتی که با وی داشتم به این نتیجه رسیده که امنیت برای ادامه مسابقه وجود ندارد و او هم طبق قانون مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ رها کرده و به رختکن رفت.

افشاریان در مورد اینکه با توجه به لغو بازی دوستان تیم ملی با سنگال و اکوادور آیا در فیفادی خرداد فقط یک بازی فوتبال انجام می‌دهیم، بازی با کانادا قطعی و قراردادش امضاء شده است، در ادامه هم برای اخذ ویزای این کشور اقدام خواهد شد. اما به حدی بازی‌های لیگ یک،‌ دسته یک و دسته دوم حساس است که همه حواس من در حال حاضر به کمیته داوران و کار خودم است. فقط در مورد داوری حرف می‌زنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا