اخبار ورزشیورزش تهران

افتتاح پروژه مجموعه طبقاتی امام علی (ع) حوزه شمال شرق تهران، امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان

پروژه مجموعه طبقاتی امام علی (ع) حوزه شمال شرق، امروز(شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان از افتتاح پروژه های این اداره کل در هفته دولت گفت و افزود: این پروژه ها با شعار”تدبیر در تعالی ورزش تهران، امید به تجلی ورزش کشور” و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران افتتاح می شود.
به گفته رضا گل محمدی، در اولین گام، پروژه مجموعه طبقاتی امام علی (ع) با متراژ ۳۰۰۰ مترمربع، امروز افتتاح می شود و در ادامه شاهد بهره برداری از فاز اول جاده تندرستی مجموعه ورزشی تختی با متراژ ۲۵۰۰ مترمربع و سالن طبقاتی مجموعه ورزشی تختی با متراژ ۱۲۸۰ مترمربع در حوزه شمال شرق خواهیم بود.
وی به افتتاح سالن ۱۵ خرداد با متراژ ۱۲۸۰ مترمربع و فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفره با متراژ ۱۵۰۰۰ مترمربع در ورامین اشاره کرد و گفت: در هفته دولت، سالن ورزشی مهرآذین با متراژ ۱۰۰۸ مترمربع، زمین چمن مصنوعی بیدگنه با متراژ ۸۲۵ مترمربع و فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفره با متراژ ۱۵۰۰۰ مترمربع در شهرستان ملارد مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از افتتاح سالن ورزشی صالح آباد با متراژ ۱۰۰۸ مترمربع در بهارستان خبر داد و افزود: سالن ورزشی خاتون آباد با متراژ ۱۰۰۸ مترمربع و زمین چمن مصنوعی مهر امام رضا (ع) با متراژ ۸۳۵۰ مترمربع در شهرستان پاکدشت نیز در این هفته افتتاح حواهند شد.
گل محمدی از افتتاح زمین چمن مصنوعی با متراژ ۸۳۵۰ مترمربع در شهرستان پردیس، سالن ورزشی باغستان شهید کلهر با متراژ ۱۴۰۰ مترمربع در شهرستان شهریار، سالن ورزشی داوودآباد با متراژ ۱۲۸۰ مترمربع در شهرستان قرچک و سالن ورزشی با متراژ ۱۱۵۲ مترمربع در شهرستان پیشوا به عنوان دیگر پروژه های قابل افتتاح یاد کرد و ادامه داد: پروژه استادیوم ۷۰۰۰ نفره شهدای با متراژ ۵۰۰۰۰ مترمربع در شهرستان اسلامشهر و استادیوم ۳۵۰۰ نفره بعثت با متراژ ۱۵۰۰۰۰ مترمربع در حوزه جنوب شرق به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا