اخبار ورزشیفوتبال ایران

افتتاحیه عملیات اجرایی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال با حضور شیخ سلمان

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عملیات اجرایی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال ایران را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی بین دو تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن به تهران سفر کرده است بلافاصله پس از حضورش به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پایتخت راهی مرکز ملی فوتبال ایران شد و از مرکز پک، زمین‌های شماره ۱ و ۲ مرکز ملی فوتبال بازدید کرد و همچنین در مراسم افتتاح عملیات اجرایی ساختمان فدراسیون فوتبال شرکت کرد.

* شیخ سلمان به همراه تاج و کفاشیان وارد مرکز پک شدند تا از امکانات این ساختمان بازدید کنند.

* از اعضای کادر فنی تیم ملی کارلوس کی‌روش و مارکار آقاجانیان حضور ندارند و سایر مربیان تیم ملی از جمله کروز، الکساندر لوپز و … در مرکز پک با شیخ سلمان دیدار کردند. البته کی روش در ایران نیست و به همین دلیل حضور ندارد.

* شیخ سلمان بعد از بازدید از این مرکز برای افتتاح عملیات اجرایی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال به محل احداث این ساختمان رفت.شیخ سلمان به عنوان عملیات اجرایی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال را برید و به همراه کفاشیان، تاج و ساکت از نقشه این ساختمان بازدید کرد و همچنین عکس خود را که کنار این نقشه قرار داده بود امضا کرد.  قرار است این ساختمان با مشارکت بنیاد مستضعفان و فدراسیون فوتبال ظرف سه سال ساخته و تکمیل شود.
* علی کفاشیان تنها عضو هیأت رئیسه‌ که در این بازدیدها شیخ سلمان را همراهی می‌کند.

شیخ سلمان در ادامه بازدیدش از مرکز ملی فوتبال به زمین شماره یک کمپ تیم ملی آمد و در تمرین تیم بانوان زیر ۱۶ سال حاضر شد.

* شیخ سلمان دقایقی هم با شادی مهینی سرمربی این تیم گفت‌وگو کرد و همچنین با لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال هم دیدار و گفت‌وگو داشت.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات هم در این مراسم حضور پیدا کرد.

* شیخ سلمان به زمین شماره ۲ کمپ که تازه احداث شده رفت تا از این زمین هم بازدید کند.

* قرار است رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا دیداری با وزیر ورزش و همچنین معاون رئیس جمهور داشته باشد.

* شیخ سلمان بعد از بازدید از زمین شماره ۲ تیم ملی که به تازگی احداث شده است به محل مهمانسرای کوثر (ویژه بانوان) آمد و نقشه این ساختمان و مهمانسرا را بازدید کرد.
* پس از آن شیخ سلمان درختی به رسم یادگاری در مقابل این مهمانسرا کاشت. درخت شیخ سلمان در کنار درختی است که اینفانتینو رئیس فیفا در این کمپ کاشته است. با کاشت این درخت مراسم بازدید رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان رسید.
* شیخ‌سلمان نخ‌های فرشی که قرار است برای جام ملت‌ها آماده شود را برش داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا