اخبار ورزشیورزش تهران

اعلام فراخوان حضور در اولین دوره لیگ برتر و دسته یک اسنوکر استان تهران

هیأت بولینگ ، بیلیارد بولس استان تهران قصد دارد از شنبه هفته آینده درخواست تیم‌ها برای حضور در اولین دوره لیگ برتر و دسته یک را ثبت نماید.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران، تیم‌های متقاضی حضور در لیگ برتر و دسته یک اسنوکر باید درخواست خود را به منظور شرکت در این رقابتها، به هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران ارائه کنند تا پس از بررسی‌های لازم و در صورت دارا بودن استانداردهای موردنظر، در فهرست شرکت کنندگان در مسابقات قرار داده شوند.
به گفته رئیس هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران لیگ پویا و به معنای واقعی، بصورت رفت و برگشت در باشگاه ها انجام می شود و زمان مقرر برگزاری لیگ از ابتدای آبان ماه بوده و برای ثبت نام و ارائه درخواست تیم‌ها به هیأت جهت حضور در لیگ ، ازهفته آینده بصورت حضوری در محل هیأت انجام می پذیرد.
محمد صادق عطریان رئیس هیأت بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران گفت: قصد داریم آبان ماه فصل جدید لیگ برتر را آغاز کنیم و  به همین دلیل هفته آینده به تیم‌ها اعلام می‌کنیم که در صورت داشتن برنامه برای حضور در این رقابت‌ها، درخواست خود را به هیأت اعلام کنند.
وی همچنین تاکید کرد: تنها طرح درخواست ملاکی برای لیگ برتری شدن نیست. تیم‌های متقاضی باید استانداردهای لازم را داشته باشند تا مجوز لازم برای شرکت در مسابقات را بگیرند.
لازم به ذکر است مسابقات لیگ می بایست از اول مردادماه همزمان با بازگشت دکتر عطریان به هیأت بولینگ و بیلیارد استان تهران آغاز می شد که بدلیل کرونا متوقف ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا