اخبار ورزشیفوتبال ایران

اعلام زمان بازگشت باگناما به گل گهر

زمان بازگشت بازیکن گابنی به تیم گل گهر سیرجان مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، اریک باگناما مهاجم گابنی تیم فوتبال گل گهر که به دلیل قوانین و مقررات داخلی فوتبال کشورمان مجبور به جدایی از این تیم شد، به زودی به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بر می‌گردد.

باگناما پس از اتفاقات و حواشی به وجود آمده پیرامون انتقال به گل‌گهر که منجر به کسر ۷ امتیاز از تیم سیرجانی شد، به صورت قرضی راهی به تیم استقلال تاجیکستان پیوست و در اولین دیدار مرحله گروهی مقابل الریان قطر این تیم نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بر اساس قوانین این بازیکن به دلیل دارا نبودن حد مجاز بازی های ملی نمی‌توانست برای گل‌گهر به میدان برود اما حالا او سابقه بازی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی قاره را دارد که مجوزی برای حضورش در رقابت‌های داخلی فوتبال ایران خواهد بود.

قرارداد قرضی باگناما با استقلال تاجیکستان تا آخر خرداد اعتبار دارد.به این ترتیب، این بازیکن پس از پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا و انجام چند بازی داخلی برای استقلال تاجیکستان، راهی ایران می‌شود تا برای فصل جدید فوتبال کشور در تمرینات گل‌گهر حاضر شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =

دکمه بازگشت به بالا