اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اعلام دلیل انتخاب ۲ میزبان برای فینال جام حذفی و شرایط ورزشگاه شهدای مس کرمان

مسئول مسابقات جام حذفی توضیحاتی را در خصوص انتخاب محل برگزاری فینال ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، امیرحسین روشنک در مورد انتخاب ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی اظهار داشت: بر اساس آیین نامه جام حذفی که به تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ رسیده باید در این مرحله یا مرحله نیمه‌نهایی قرعه کشی میزبان فینال جام حذفی را بین گزینه‌هایی که اسامی آن ها در آیین نامه جام حذفی‌ آمده و ۶ استادیوم هستند، برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از شروط این است که میزبان فینال فصل گذشته باید از گزینه ها خارج شود تا یک ورزشگاه به قید قرعه مکررا میزبان نباشد و فکر می‌کنم شرایطی منطقی هم باشد. قرعه کشی را به خاطر احراز شرایط بی طرف بودن برای دو الویت برگزار کردیم که ورزشگاه شهدای مس کرمان به عنوان اولویت اول و یادگار امام تبریز به عنوان اولویت دوم انتخاب شدند.

مسئول مسابقات جام حذفی در مورد شرایط ورزشگاه شهدای مس کرمان، گفت: این ورزشگاه مس کرمان تا حد زیادی آماده است اما به برخی مراحل آمادگی و زیرساخت های ورزشگاه در این مدت باید رسیدگی و کارهای ساختی و تجهیزش انجام شود. قطعا بازدیدهایی خواهیم داشت. این ورزشگاه تازه تاسیس می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و امیدوارم آماده شود. ظرفیت آن نزدیک به ۴۰هزار نفر است. ان‌شاالله به این بازی برسد تا بتوانیم در کرمان این بازی را برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا