اخبار ورزشیورزش تهران

اعلام خدمات رفاهی جدید هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

خدمات رفاهی اهدایی جدید هیئت اسکواش جنوب شرق تهران اعلام شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ، با عنایت به تشکیل کمیته رفاهی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران جهت ارائه خدمات رفاهی به جامعه ورزش، خدمات رفاهی جدید این  هیئت اعلام شد.

پیرو این خبر ، خدمات : استفاده از دندانپزشکی با تخفیف ۲۵ درصد ، استفاده از اماکن تفریحی با تخفیف ۳۵ درصد ، استفاده از چشم پزشکی و کلیه خدمات عینک سازی با تخفیف ۳۰ درصد ،استفاده از کافه گالری رودکی با تخفیف ۴۰ درصد، بن خرید لباس آقایان و بانوان با تخفیف۳۰ الی ۵۰ درصد نیز توسط کمیته رفاهی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران قابل ارائه خواهد بود.

شایان ذکر است پیش از این خدمات دریافت وام کالای ایرانی تا سقف ۲۰ میلیون تومان ، وام خرید فرش تا سقف ۱۰ میلیون تومان، استفاده از استخر باشگاه پرسپولیس (درفشی فر) با ۴۰ درصد تخفیف و ارائه بن خرید کت و شلوار با پرداخت ۳۹۰ هزار تومان توسط هیئت اسکواش جنوب شرق تهران در اختیار جامعه ورزش اسکواش قرار داده شده بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا