اخبار ورزشیفوتبال ایران

اعلام جزییات کمک AFC به تیم‌های آسیایی؛ ۳ میلیارد تومان در جیب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سفر به قطر و اقامت تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حدود ۳ میلیارد تومان به آنها کمک می کند.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره قرار است به شکل متمرکز از ۲۴ شهریور در قطر پیگیری شود.

برهمین اساس AFC با توجه به شرایط سختی که کرونا ایجاد کرده برای حمایت از تیم های شرکت کننده در این مسابقات به تازگی نامه ای به فدراسیون های دارای نماینده در لیگ قهرمانان ارسال و جزئیاتی درباره هزینه این تیم ها برای حضور در قطر ارائه کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ ۶۰ هزار دلار برای سفر تیم ها به قطر در نظر گرفته و هزینه محل اقامت آنها در طول مرحله گروهی در این منطقه هم ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

به تیم های شرکت کننده در مراحل حذفی هم مبالغ دیگری تعلق خواهد گرفت. البته این مبالغ جدا از پاداش هایی است که برای هر بازی به تیم ها و صعود به مراحل حذفی به تیم ها پرداخت می شود.

با این شرایط چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو که نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان هستند در کمترین حالت ۱۶۰ هزار دلار(معادل سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) کمک هزینه سفر به قطر و  اقامت در این کشور دریافت می کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا