اخبار ورزشیفوتبال ایران

اعلام برنامه رحمتی برای نقل و انتقالات

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک برنامه‌های خود در بازار نقل و انتقالات را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمهدی رحمتی پس از تمدید قرارداد با باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر بعد از حضور سه ماه در این باشگاه شرایط به گونه ای رقم خورد که قرارداد ما ادامه دار باشد. سال جدید را قرارداد داشتم و با توافقی که انجام شد، یک سال هم تمدید کردم. مدت قرارداد دو ساله شد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد تمدید قرارداد بازیکنان این تیم عنوان کرد: سعی کردیم در نقل و انتقالات پله پله جلو برویم. اسامی تعدادی از بازیکنان را به باشگاه دادم که در ۴۸ ساعت آینده قراردادشان تمدید شود. بازیکنانی هم که مد نظرمان هستند را سعی می کنیم مرحله به مرحله به باشگاه اعلام کنیم تا در نقل و انتقالات آن هایی را که نیاز داریم به خدمت بگیریم.

وی درمورد زمان شروع تمرینات تیم گفت: برنامه هایم را از یک ماه قبل به باشگاه دادم. ان شاالله از روز ۴ تیر تمرینات را شروع می کنیم. همکارانم در کادرفنی فصل قبل، کنارم هستند. نفرات جدیدی هم به جمع ما اضافه خواهند شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا