اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اعلام برنامه‌های تیم ملی فوتبال جوانان قبل از اعزام به جام ملت‌های آسیا

برنامه های تیم ملی فوتبال جوانان تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین ناظمی، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال جوانان در اردوی عمان گفت: خدارا شکر دیروز بازی خوبی بود، بعد از اردوی بلاروس روز گذشته اولین بازی را در عمان انجام دادیم و خوشبختانه با موفقیت آن را پشت سر گذاشتیم. این بازی های دوستانه برای ما بسیار مهم است. به هر حال رقابت با تیم های خارجی برای کسب تجربه ملی پوشان لازم و واجب است. امیدواریم بتوانیم با برنامه ای که کادر فنی در نظر داشته، بازیکنان قبل از بازی های مقدماتی جام جهانی تجربیات کامل را به دست بیاورند و بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.

وی درباره برنامه ملی پوشان جوان ایران تاکید کرد: ۲۵ وارد تهران می شویم و ۶ روز بازیکنان استراحت می کنند. یکم دی ماه دوباره وارد اردو می شوند و تا روز دهم دیماه در اردو هستند و مجددا بیستم وارد اردو می شوند. بیست و نهم طبق هماهنگی های انجام شده دو بازی در اردن داریم و سوم بهمن به ایران برمی گردیم.

سرپرست تیم ملی جوانان شرایط آخرین اردوی این تیم را قبل از اعرام به ازبکستان اینگونه تشریح کرد: ۱۳ بهمن وارد اردوی آخر که بسیار مهم است، می شویم. از همین جا از تمام باشگاه ها خواهش می کنم بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند در اختیار ما بگذارند تا بازیکنانی که مد نظر کادر فنی است در اختیار داشته باشند و اسفند ماه که به مسابقات می رویم با دست پر برگردیم.

ناظمی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: دغدغه ما این است بازیکنان را کامل در اختیار داشته باشیم، متاسفانه به هر اردویی که می رویم یکی، دو بازیکن اصلی مان را نداریم و این مقداری نگرانی به وجود می آورد. البته از آن طرف هم نسبت به بازیکنانی که جایگزین آنها می شوند، شناخت پیدا می کنیم اما اگر بازیکنان اصلی را در اختیار داشته باشیم و هماهنگی های لازم را پیدا کنیم، یکدست بودن تیم در مسابقات بسیار مهم است. اینگونه به موفقیت در جام ملت های آسیا می توانیم خوشبین باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا