اخبار ورزشیفوتبال ایران

اعلام آرای کمیته انضباطی:محرومیت ۴ مربی و جریمه تیم لیگ یکی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف فوتبال و فوتسال به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه تیم های سایپا تهران و مس شهر بابک از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد که سعید لطفی مربی تیم سایپا به دلیل بدرفتاری مقابل داور به یک جلسه از همراهی تیم سایپا محروم شده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

احسان وجدی، مربی تیم سایپا نیز به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه(داور) باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شده است.

*در دیدار تیم های مس کرمان و سایپا تهران، تیم مس کرمان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم مس کرمان به دلیل نقض اصول کلی رفتار(عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر و پرتاب بطری آب از سوی یکی از آنها به سمت بازیکن تیم مقابل) باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

عمار پاکنژاد، مربی مس کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال مربی تیم مقابل، به یک جلسه محرومیت و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم های خیبر خرم آباد و پارس جنوبی برگزار و از سوی محسن اسکینی، علیرغم محرومیت وی، تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه و بدرفتاری در قبال مقام رسمی (داور) رخ داد. بر همین اساس وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =

دکمه بازگشت به بالا