اخبار ورزشیفوتبال جهان

اعتراض کاتالان‌ها به داور جدید ال کلاسیکو/داور هدیه بگیر نمی‌خواهیم+عکس

رسانه های ایالت کاتالونیا به انتخاب داور جدید دیدار حساس ال کلاسیکو معترض شدند.

به گزارش پیشرو ورزش، لالیگا امروز(جمعه) در اتفاقی نادر داور دیدار حساس ال کلاسیکو را یک روز مانده به آغاز به دلیل مصدومیت تغییر داد.

لالیگا به جای لاهوز، خسوس مانزانو را به عنوان داور جدید ال کلاسیکو معرفی کرد. بعد از این تغییر رسانه های ایالت کاتالونیا به این انتخاب جدید لالیگا اعتراض کردند.

نشریه «اسپورت» با انتشار تصویری از این داور در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ با پاکتی از هدایا با آرم باشگاه رئال به این انتخاب اعتراض کرد و اعلام کرد داور هدیه بگیر نمی خواهند.

مانزانو در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ دیدار رئال با ویارئال را قضاوت کرد و بعد از بازی در هنگام خروج از ورزشگاه برنابئو با این پاک هدایا خارج شده که در آن زمان حاشیه های زیادی را به همراه داشت.

در آن زمان رئیس باشگاه ویارئال به این داور حمله کرد و او را رشوه بگیر معرفی کرد. البته فدراسیون اسپانیا در آن زمان به دفاع از مانزانو پرداخت و این بسته های هدایا از سوی باشگاه ها را امری متعارف معرفی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا