اخبار ورزشیفوتبال ایران

اعتراض باشگاه تراکتور به اظهارات مجری شبکه سه

مدیرعامل باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما، به اظهارات مجری شبکه سه اعتراض کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، باشگاه تراکتور به اظهارات اخیر مجری برنامه فوتبال برتر درباره این باشگاه واکنش نشان داد.

تراکتوری ها اعتقاد دارند اظهارات روز گذشته مجری شبکه سه، موجب برانگیخته شدن احساسات هواداران این تیم شده است.

در این راستا، مدیرعامل باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان صداوسیما، ضمن اعتراض به رفتار این مجری جوان، بر خواسته به‌حق هواداران تراکتور برای پخش دیدارهای این تیم از شبکه سوم سیما تاکید کرد.

در متن این نامه آمده است:

“جناب آقای دکتر علی‌عسگری
ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

احتراما، به استحضار عالی می رساند در مورخ ۱۷ آذر ۹۹ مجری برنامه‌ی فوتبال برتر در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه ۳ سیما، عمدا یا سهوا الفاظی در ارتباط با تیم مردمی و پر طرفدار تراکتور و بازیکنان و مربیان این تیم بزرگ و محبوب به کار برده است که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها تماشاگر پرشور این تیم محبوب شده است.

 در این راستا و در جهت پیگیری مطالبه بر حق هواداران تیم تراکتور، مدیریت باشگاه وظیفه ذاتی و قانونی خود می‌داند مراتب اعتراض را به جنابعالی به‌عنوان مقام ارشد سازمان مذکور رسانده و انتظار دارد دستور موکد داده شود تا ضمن برخورد با عوامل توهین و افتراء به تیم پرطرفدار و مردمی تراکتور، اجازه چنین اظهار نظرهایی به عوامل و گردانندگان آن به‌ویژه مجری جوان و جویای نام آن داده نشود.

مدیریت باشگاه پیشنهاد موکد دارد که برای دلجویی از خیل عظیم طرفداران تیم فوتبال تراکتور، بازی هفته هفتم این تیم مقابل پیکان تهران در روز ۲۷ آذر از شبکه سوم سیما پخش سراسری شده تا حسن نیت دست اندرکاران این شبکه به این تیم محبوب و طرفداران پرشور آن اثبات گردد.

لازم به یادآوری است در صورت تکرار هرگونه اهانت مجدد، مدیریت حقوقی باشگاه مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح، پیگیری قضایی خواهد کرد.

با آرزوی توفیقات الهی

سجاد سیاح
مدیرعامل باشگاه تراکتور”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا