اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

اظهار نظر رونالدو درباره جدایی از منچستریونایتد

ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان برای اولین بار درباره جدایی از شیاطین سرخ صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، کریستیانو رونالدو برای اولین بار به صورت عمومی درباره جدایی از منچستریونایتد در فصل زمستان صحبت کرد و گفت این اتفاق «بخشی از پیشرفت» او بوده است.

ستاره پرتغالی پس از مصاحبه جنجالی علیه باشگاهف سرمربی و بازیکنان منچستریونایتد به صورت دو طرفه قرارداد با منچستریونایتد را فسخ کرد و با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورویی راهی النصر عربستان شد.

رونالدو در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرتغال و لیختن‌اشتاین در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آلمان، درباره جدایی از شیاطین سرخ گفت: بعضی وقت‌ها شما باید دوره سختی را از سر بگذرانید تا متوحه شوید چه کسی طرف شماست. من مشکلی با گفتن این ندارم که دوران بدی را داشتم اما زمانی برای حسرت‌خوردن باقی نمانده است. زندگی ادامه دارد و خوب یا برد کار کردن بخشی از پیشرفت من بوده است.

برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان در ادامه گفت: وقتی ما در قله کوه هستیم، اغلب نمی‌توانیم پایین را ببینیم. حالا من بیشتر از قبل آماده هستم. درس گرفتن از آنجه اتفاق افتاد مهم بود چراکه من چنین تحربه‌ای مانند چند ماه قبل را نداشتم. جالا من مرد بهتری هستم.

رونالدو از زمان حضورش در فوتبال عربستان عملکرد مثبتی را در لباس النصر داشته و در ۱۰ بازی خود با این تیم، ۹ گل به ثمر رسانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا