اخبار ورزشیفوتبال جهان

اظهارنظر جنجالی رونالدو درمورد بهترین گل دوران بازیگری

رونالدو در مورد برترین گل دوران بازیگری خود اظهار نظر جالب و جنجالی کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، کریس‌رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با پیراهن تیم ملی کشورش در بازهای مقدماتی جام جهانی مقابل اوکراین هفتصدمین گل دوران بازیگری خود را به ثمر رساند.

براساس خبر رسانه “ساکر اسپورت” رونالدو پس از عبور از مرز ۷۰۰ گل در دوران بازیگری و به ثمر رساندن هفتصد ویکمین گل در گفت‌وگو با رسانه در جواب سوالی مبنی بر اینکه کدام گل خود بیشتر از دیگر گل‌هایش دوست دارد، گفت: سوال بسیار سختی پرسید، چندان میلی به انتخاب یک گل از میان تمام گل‌هایم ندارم.

  وی افزود: همه در جریان هستید که بازی‌هایی را با پیراهن تیم ملی، منچستر و رئال و یوونتوس پشت سر گذاشتم و در کنار هواداران روزهای پر شکوهی را تجربه کرده ایم .مثلا هت‌تریک مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمان در فصل گذشته و کامبکی که در بازی برگشت در تورین داشتیم فراموش نشدنی است یا گلی که به بارسا در نیوکمب زدم و در نهایت با ۳ امتیاز بازی را به پایان رساندیم از رخداد‌هایی است که فراموش شدنی نیست.

ستاره پرتغالی که ۷۰۰ گل را در ۹۷۳ بازی به ثمر رسانده در نهایت با اظهار نظری جنجالی در حالی که پیراهن یوونتوس را در حال حاضر به تن دارد، اظهار داشت: اما اگر مجبور به انتخاب یک گل باشم،گلی که با ضربه برگردان مقابل یوونتوس با پیراهن رئال در لیگ قهرمانان به ثمر رساندم را به عنوان برترین گل از نظر خودم انتخاب می‌کنم.چرا که برای به ثمر رساندن چنین گلی باید سال‌ها تمرین و تلاش را پشت سر گذاشته باشید البته جا دارد که عنوان کنم هواداران یووه جایگاه خاصی در قلب من دارند.

وی در پایان تاکید کرد: رسیدن به مرز ۷۰۰ گل اتفاقی است که حتی تصورش را هم نمی کردم و این افتخار بسیار بزرگی است اما من هیچگاه برای رکود بازی نکردم با این وجود رسیدن به چنین نقطه‌ای کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا