اخبار ورزشیفوتبال جهان

اظهارنظر جنجالی در مناظره انتخاباتی بارسا ؛ برنده نشوم مسی می‌رود!

در جریان مناظره انتخاباتی بارسلونا، یکی از نامزدها اظهارنظر عجیبی را به ثبت رسانید و در خصوص آینده مسی صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، ۱۷ اسفند قرار است سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان انتخابات بارسلونا برگزار شود و از بین «خوان لاپورتا»، ویکتور فونت» و «تونی فریشا»‌ یک نفر مدیریت باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

شب گذشته در مناظره انتخاباتی بارسلونا، لاپورتا در خصوص آینده مسی صحبتی عجیب را به ثبت رسانید و اظهار داشت:‌من رابطه خیلی خوبی با لئو دارم و او هر چیزی که من به او پیشنهاد دهم را در نظر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اگر من برنده انتخابات نشوم، مطمئن هستم که لئو در بارسلونا نخواهد ماند. می‌دانم اگر کسی غیر از من برنده انتخابات شود، مسی از بارسلونا می‌رود.

وی ادامه داد: موضوع تمدید قرارداد مسی پول نیست، او می خواهد تیم رقابتی باشد و برای کسب جام‌ها بجنگد. من مطمئنم که به پیشنهاد من گوش خواهد داد و اگر کسی دیگر برنده انتخاب شود او خواهد رفت.

این صحبت‌ها در حالی گفته شده که مشخصاً آینده لئو مسی می‌تواند رای زیادی از طرفداران را با خود به همراه داشته باشد. لاپورتا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ مدیریت باشگاه را برعهده داشته ولی به گفته فونت دیگر به مانند سال ۲۰۰۳ درخشان نیست و هیچ برنامه‌ای ارائه نداده و فقط می‌خواهد با تجربه خود کار بارسلونا را پیش ببرد.

در برخی نظرسنجی‌ها فریشا و لاپورتا در صدر انتخابات قرار دارند ولی باید دید چه کسی در روز یکشنبه هدایت باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا