اخبار ورزشیفوتبال جهان

اشتیلیکه: رئال مادرید نباید به دنبال بازیکنان مغرور برود/ پوگبا نمی‌تواند در سانتیاگو موثر باشد

مربی پرسابقه آلمانی به رئالی‌ها پیشنهاد داد تا به جای خرید پوگبا به فکر بازیکنانی باشد که برای تیم فداکاری کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت،‌ هافبک سابق رئال مادرید و مربی باسابقه آلمانی‌ها در مصاحبه‌ای عنوان کرد که باشگاه کهکشانی‌ها باید به دنبال بازیکنان خاکی و فروتن برود و دور ستاره‌های مغرور را خط بکشد.

وی در خصوص انتقال پوگبا که جدیدا در رسانه‌ها به رئال مادرید لینک شده اظهارنظر کرد و به انتقاد از رفتار ستاره فرانسوی پرداخت.

اشتیلیکه در زمان بازیگری خود برای رئال مادرید موفق شد ۳ بار قهرمان اسپانیا شود و جام‌های زیادی را در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی با کهکشانی‌ها بدست آورد.

وی در تیم‌های پایه کشور آلمان مربیگری کرده و هدایت باشگاه‌های عربی نیز در کارنامه خود دارد. در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ نیز وی مربی تیم ملی کره جنوبی بود.

اشتیلیکه در مصاحبه با آ.اس در خصوص خریداری پوگبا از سوی رئال مادرید اظهار داشت: اگر شما می‌خواهید دوباره ایده کهکشانی‌ها را کلید بزنید بله او را بخرید ولی من علاقه دارم تا رئال بازیکنانی فروتن با استعداد بالا که ظرفیت فداکاری برای تیم را دارند را خریداری کند.

وی معتقد است که پوگبا روحیه درست برای تاثیرگذاری در سانتیاگو برنابئو را ندارد و نمی‌تواند تاثیر مثبتی در رئال مادرید داشته باشد.

پوگبا در سال‌های اخیر به درهای خروج منچستریونایتد نزدیک شده و بسیاری از علاقه پوگبا به ترک شیاطین سرخ سخن می‌گویند. البته یوونتوس گزینه اصلی پوگبا به نظر می‌رسد ولی همیشه سخن رئال و پوگبا در رسانه‌ها مطرح بوده و باید دید چه اتفاقی برای ستاره فرانسوی رخ می‌دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =

دکمه بازگشت به بالا