اخبار ورزشیفوتبال ایران

اسکوچیچ: هدفم رساندن ایران به جام جهانی است/از بازی پیانیچ خوشم می‌آید

سرمربی تیم ملی ایران در جدیدترین مصاحبه اش تاکید کرد هدفش رساندن این تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ است.

به گزارش پیشرو اسپرت، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان امروز در مصاحبه با سایت «sportske» کرواسی درباره بازی دوستانه ایران و بوسنی عنوان کرد: رسانه ها و خبرنگاران از پیروزی ما مقابل بوسنی تعجب کردند البته من به آنها می گویم فراموش نکنید ایران در رده بندی فیفا در جایگاه بیست و نهم قرار دارد. ایران در کنار ژاپن بهترین تیم های آسیا هستند.

وی افزود: از عملکرد تیم  رضایت دارم. ما در این بازی بازیکنان مهمی مثل آزمون، طارمی و بیرانوند را در اختیار نداشتیم. در بازی با بوسنی از سیستم ۳-۴-۳ استفاده کردیم. بوسنی هم تیم خوبی است و من از سبک بازی میرالم پیانیچ خوشم می آید و از دیدن بازی این بازیکن لذت می برم. تیم ملی ایران در آینده چندین اردو خواهد داشت تا برای ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شود البته برگزاری این اردوها بستگی به شرایط کرونا دارد.

سرمربی ایران ادامه داد: امیدوارم در بازی های تدارکاتی آینده حریفانی مثل بوسنی داشته باشیم تا عملکرد تیم تقویت شود. هدف من این است که تیم ملی ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ برسانم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا