اخبار ورزشیفوتبال ایران

اسکوچیچ ملی پوشان استقلال را بخشید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از موضع خود در قبال بازیکنان استقلال عقب نشینی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از حضور پنج بازیکن ملی پوش تیم استقلال در دیدار شب گذشته با نفت مسجد سلیمان، دراگان اسکوچیچ امروز این نفرات را از لیست خود خط زد و نفرات جدیدی را جای آنها به اردو دعوت کرد.

پس از این اتفاق مدیران باشگاه استقلال در جلسه ای با حمید استیلی و سرمربی تیم ملی حاضر شده و در ادامه این باشگاه با صدور بیانیه ای عذرخواهی خود را از اسکوچیچ اعلام کرد و خواستار بازگشت بازیکنان خود به اردوی تیم ملی شد.

در ادامه فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، ضمن حمایت از تصمیم انضباطی اسکوچیچ، تصمیم گیری درمورد آنها را به سرمربی تیم ملی محول کرد.

در نهایت اسکوچیچ با بازگشت سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، عارف غلامی، امیرحسین حسین‌زاده و صالح حردانی موافقت کرد و قرار است این نفرات فردا به اردوی ملی پوشان اضافه شوند

البته با وجود این اتفاق بازیکنانی که جای استقلالی ها به اردو دعوت شده‌اند نیز از لیست خط نخواهند خورد و تیم ملی با ۳۰ نفر راهی قطر می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا