اخبار ورزشیفوتبال ایران

اسکوچیچ: از تساوی راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان راضی نیستم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از آبادان، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: از اینکه بازی مساوی شد اصلاً راضی نیستم. به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم. در نیمه اول آنها خیلی خوب توپ را از کناره‌ها به عمق آوردند و ما سیستم بازی خود را تغییر دادیم. مشکل ما این بود که خط دفاعی ما به عقب برگشت و نمی‌فهمم که چرا اینگونه شد.

وی ادامه داد: اگر از فوتبال بازی کردن امتناع کنیم این نتیجه طبیعی خواهد بود. وقتی بازی مساوی شد دوباره حمله کردیم و چه کسی می‌تواند این را متوجه شود؟
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: شما هر سال در آبادان لیگ را با ۶ امتیاز آغاز می‌کردید؟ من هیچ وقت به تیم نگفتم که به عقب برگردد. بعد از گلی که زدیم گویا دل‌مان نمی‌خواست اصلاً بازی کنیم. ۷۰ سانتر انجام دادند و اگر ۷۰ سانتر روی دروازه شود بالاخره یکی از آنها باید گل شود.
اسکوچیچ افزود: چطور بازی تحت کنترل آنها بوده که در دقیقه ۸۵ گل زدند. زمانی می‌توان گفت بازی در اختیار حریف است که تا دقیقه ۸۵ با نتیجه ۳ بر صفر جلو باشند. تیم حریف خوب بازی کرد، اما ما خودمان اعتماد به نفس نداشتیم یا اینکه اعتماد به نفس زیادی داشتیم. اصلاً از تیمم راضی نیستم، چون انگار اصلاً بازی نمی‌کردند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: ممکن است چند روز به تیم استراحت بدهم و دوباره کار را شروع کنیم. شرایط خوبی نداریم و دو ماه هم سخت کار کرده‌ایم. ۴ امتیاز داریم و هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم. در گذشته از بازیکنان خارجی صحبت می‌کردیم، اما حالا بازیکنان ما جوان هستند و گاهی اشتباهاتی هم دارند. به هر حال ۴ امتیاز هم بد نیست.
اسکوچیچ گفت: من بیش از بقیه از بازی امروز تیمم ناراضی هستم و باید صادقانه بگویم که تیم نفت مسجد سلیمان شایسته گل مساوی بود، چون ما از فوتبال بازی کردن امتناع می‌کردیم.
انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا