اخبار ورزشیفوتبال جهان

اسکولز:نگران منچستریونایتد هستم/این توانایی برای قهرمانی کافی نیست

ستاره اسبق خط میانی منچستریونایتد هشدارداد شیاطین سرخ با پتانسیل کنونی قهرمان لیگ برتر نمی شوند.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در بازی خارج از خانه با آرسنال، منچستریونایتد بدون گل به تساوی رسید. ۴ روز قبل نیز در لیگ برتر ۲ بریک از شفیلدیونایتد شکست خورد.

ثبت این دو نتیجه باعث شد تا صدای «پل اسکولز» پیشکسوت ۴۶ ساله منچستری ها درآید. وی که کارشناس تلویزیون انگلیس برای بازی شب گذشته با آرسنال بود، از تیم محبوبش انتقاد کرد.

بازیکن سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۳ یونایتد گفت: چیزی که از منچستریونایتد برداشت کردم، این است که  تیم ظاهرا نمی تواند مقابل تیم های رده بالا برنده شود. دیدیم که تیم مقابل شفیلد اذیت شد و سرانجام هم باخت. تیم راهی برای رسیدن به برد پیدا نکرد.

وی افزود: برونو فرناندس در بازی هایی از این دست ناامیدکننده است. او آماری خوب از نظر پاس گل و گل های عالی دارد اما نگاه کنید در چند بازی اخیر هیچ گلی نداشته است.

اسکولز ادامه داد: من نگرانم چون منچستریونایتد در جایی است که اکنون قرار دارد. شاید این در نگاه کلی خوب به نظر آید اما برای قهرمانی کافی نیست.

منچستریونایتد با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی رده اولی، اکنون با ۴۱ امتیاز در پله دوم جدول قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا