اخبار ورزشیورزش تهران

اسکواش،پدل و راکتبال در منطقه ۱۴ تهران گسترش خواهد یافت

در دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴ تهران مقرر شد ورزش اسکواش،پدل و راکتبال در سطح این منطقه گسترش یابد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین شیرازی مقدم(رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) با حضور در شهرداری منطقه ۱۴ ، با محمد حسین شیخ سفلی(معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴ تهران) دیدار و در خصوص توسعه رشته های اسکواش،پدل و راکتبال در این منطقه به گفتگو پرداخت.

در این دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق گفت در راستای برنامه های همگانی آمادگی داریم رشته های ورزشی این هیئت را به شهروندان منطقه دارالمومنین معرفی نماییم و علاقه مندان را در قالب طرح های استعدادیابی اسکواش ، پدل و راکتبال جذب و سازماندهی نماییم.

همچنین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴ ضمن استقبال از طرح های همگانی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران آمادگی این شهرداری را در مشارکت اعلام نمود.

حسین شیرازی مقدم نیز از معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴ دعوت کرد تا از تمرینات اسکواش بازان جنوب شرق بازدید نمایند.

شایان ذکر است منطقه ۱۴ در حوزه جنوب شرق تهران واقع گردیده است و قهرمانان زیادی را به جامعه ورزش معرفی کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا