اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

اسطوره برزیل جونیور را شایسته توپ طلا می‌داند

اسطوره برزیل و بارسلونا از یک بازیکن برای کسب توپ طلا نام برد.
به گزارش پیشرو ورزش، ریوالدو اسطوره باشگاه بارسلونا و برزیل حمایت قاطع خود را از وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید به عنوان مدعی کسب توپ طلای معتبر ابراز کرده است.
در حالی که انتظارات برای مراسم امسال که برای ۲۸ اکتبر برنامه ریزی شده افزایش می یابد، ریوالدو نظرات خود را در مورد بازیکنانی که معتقد است باید در بین سه نامزد برتر شناخته شوند، به اشتراک گذاشته است.
ریوالدو در ارزیابی خود جونیور را به عنوان اصلی ترین نامزد دریافت این جایزه برجسته معرفی کرد. او تصدیق کرد که وینیسیوس عملکرد درخشانی در کوپا آمریکا نداشته اما تاکید کرد که کمک های او به رئال مادرید قابل توجه و تاثیرگذار بوده است.
ریوالدو معتقد است که علیرغم این شکست در رقابت های بین المللی، وینیسیوس به اندازه کافی کیفیت و مهارت در سطح باشگاهی نشان داده که لازمه دریافت جایزه است.
براساس گزارش موندو دپورتیوو، این اسطوره برزیلی گفت: اولین نفر باید وینیسیوس باشد. درست است که او یک کوپا آمریکا خوبی نداشت اما او با رئال مادرید کارهای زیادی انجام داد. وینیسیوس شایسته این جایزه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا