اخبار ورزشیفوتبال ایران

استیلی: طارمی واقعا یک تیم است

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را در خصوص وضعیت مهاجم این تیم ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید استیلی پس از دیدار مقابل لبنان در مورد غایبان تیم ملی اظهار داشت: مهدی طارمی به خاطر کرونا نیامد. بعد هم کادر فنی و کادر پزشکی او را‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدند، تستش مثبت شد و نتوانست به تیم اضافه شود. شرایط بدنی او هم چون تمرین نکرده بود خوب نبود. البته مهدی بازیکنی فوق‌العاده‌ و واقعا یک تیم است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در مورد آخرین وضعیت کریم انصاری‌فرد عنوان کرد: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر به خیر گذشت. جشن تولد بود و این کار هم در باشگاه‌ها و هم در تیم ملی صورت می‌گیرد. کیک را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گیرند و به صورت می‌زنند. یک خلال چوبی در کیک بود که به چشم کریم خورد و این اتفاق افتاد.

وی افزود: الان وضعیتش خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر خوب است. دیشب او را‌‌‌‌‌‌‌‌ به بیمارستان بردیم و چشمش را‌‌‌‌‌‌‌‌ چک کردند. الان الحمدالله شرایطش خیلی خوب است. همه نگران بودند. سردار و جهانبخش در بیمارستان کنار او بودند. بقیه بچه‌ها هم پیگیر بودند که چه اتفاقی افتاده، من و اسکوچیچ هم در بیمارستان بودیم. جا دارد از پزشکان تشکر کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا