اخبار ورزشیفوتبال ایران

استیلی: حمایت مسئولین فدراسیون نشان از اهمیت بالا به این تیم است

مدیر تیم ملی فوتبال امید در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اعلام کرد: حمایت مسئولین فدراسیون از تیم ملی امید، نشان دهنده اهمیت بالا به این تیم است تا در مسیر پیش رو موفق باشیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: پس از پایان رقابتهای اندونزی و استراحتی کوتاه، کادر فنی برنامه های تدارکاتی و مسابقات دوستانه خود را برای حضور در المپیک ارائه خواهد کرد تا بتوانیم با اجرای آن، شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا تیم خوب و یکدستی را به مسابقات اعزام شود.
وی افزود: حمایتهای ویژه رئیس و دبیرکل فدراسیون به همراه دیگر مسئولین فدراسیون نشان می دهد که برای این تیم اهمیت بالایی قائل هستند و باید این موضوع را به فال نیک گرفت. امیدوارم حمایتها همچنان ادامه داشت باشد تا بتوانیم در مسیر پیش رو موفق باشیم.
وی در پایان در خصوص بازگشت تیم ملی فوتبال امید به ایران گفت: با توجه به اعلام سرپرست کاروان اعزامی( دکتر سجادی) به دلیل مشکلات موجود، نمی توان تیم امید را به صورت کامل اعزام کرد. بر همین اساس از امروز بازیکنان در گروه های ۷ نفره به تهران اعزام می شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

دکمه بازگشت به بالا