اخبار ورزشیفوتبال ایران

استیلى:از سفر خسته بودیم اما راضى نیستم/در نیمه اول ٧ فرصت مسلم را هدر دادیم

سرمربى تیم فوتبال المپیک ایران پس از تساوى برابر اندونزى گفت:با وجود عملکرد خوبى که در نیمه اول داشتیم از نمایش بازیکنان راضى نیستم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در نشست خبرى بعد از بازى مقابل اندونزى گفت:ابتدا از میزبانى فدراسیون فوتبال اندونزى تشکر مى کنم. در خصوص بازى فکر مى کنم ما در نیمه نخست عملکرد بهترى نسبت به حریف داشتیم، کاملا بر جریان بازى مسلط بودیم. ٧ موقعیت مسلم گل زنى فقط در این نیمه داشتیم که با بى دقتى از دست رفت. در مسابقات نهایى خلق این تعداد موقعیت آسان نیست و باید از این اشتباهات درس بگیریم. اگر نیمى از فرصت ها تبدیل به گل مى شد با نتیجه پرگل پیروز مى شدیم.

سرمربى تیم امید اضافه کرد:ما سفر طولانى به بالى داشتیم همچنین ۵ ساعت اختلاف ساعت با تهران و شرایط ویژه آب و هواى شرجى این منطقه از نظر بدنى فشار زیادى به تیم وارد کرد. بچه ها به دلیل اختلاف ساعت شب قبل استراحت خوبى نداشتند و به همین دلیل در نیمه دوم افت کردیم و کاملا خسته بودیم. البته همه این مسائل براى من قانع کننده نیست و با وجود خستگى معتقدم نباید به حریف فرصت مى دادیم.امیدوارم با فرصتى که در پیش خواهیم داشت و با استراحت مناسب بازیکنان، در بازى بعد عملکرد واقعى خودمان را نمایش بدهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. البته اندونزى هم تیم بسیار خوب و سرعتى بود که چشم به ضد حملات داشت و از همین طریق موفق به گل زنى شد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا