اخبار ورزشیفوتبال جهان

استوریج، دومین انگلیسی رکورددار در لیگ قهرمانان اروپا

فوروارد ۲۹ ساله لیورپول دومین بازیکن انگلیسی شد که با ۲ تیم مختلف کشورش صاحب عنوان نخست لیگ قهرمانان اروپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، دنیل استوریج شب گذشته یکبار دیگر افتخار کسب مقام قهرمانی اروپا را کسب کرد.

مهاجم با تجربه که از سال ۲۰۱۱ توانسته ۲۶ مرتبه پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن کند و ۸ گل ملی نیز بزند، بعد از برد ۲ بر صفر شب گذشته لیورپولی‌ها مقابل تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان،‌صاحب رکورد جالبی شد.

وی اکنون دومین بازیکن انگلیسی است که با ۲ تیم گوناگون صاحب مقام قهرمانی این جام شده است.

در سال ۲۰۱۲ او زمانی که عضو چلسی بود، توانست برای نخستین مرتبه قهرمانی اروپا را تجربه کند و شب گذشته نیز بعد از گذشت ۷ سال یکبار دیگر و البته با پیراهن تیم آنفیلدی به این افتخار رسید.

قبل از او «جیمی ریمر» در سال ۱۹۶۸ با منچستریونایتد و در سال ۱۹۸۲ با آستون‌ویلا به این افتخار رسید و اولین انگلیسی صاحب دو مقام قهرمانی با تیم های مختلف بود.

البته تنها بازیکن انگلیسی که با ۲ تیم از ملیت‌های مختلف توانسته صاحب این عنوان شود، اوون هارگریوز است که در سال ۲۰۰۱ با بایرن مونیخ آلمان فاتح شد و در سال ۲۰۰۸ وقتی عضو منچستریونایتد بود، به این مهم رسید.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا