اخبار ورزشیفوتبال ایرانفوتبال جهان

استقلال به حذف نزدیک شد

در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم السد قطر رفته و این بازی در نهایت به سود السد قطر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تیم استقلال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم السد قطر رفته است که در نهایت استقلال با نتیجه ۳ بر یک این بازی را واگذار کرد.

تیم استقلال در حالیکه از حمایت ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی برخوردار بود مقابل السد شکست خورد و با این نتیجه بعید است که آبی پوشان شانسی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشند. یاران ژاوی وگابی ضد حال بزرگی به فوتبالدوستان استقلالی زدند. السد تیمی پولدار است که با استخدام فوق ستاره هایی مثل ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا به عنوان مدعی قهرمانی آسیا شناخته می‌شود.
استقلال هم پشت سد زرد السد باقی ماند! در بازی برگشت بعید است که آبی پوشان ایرانی بتوانند شکست ۳ بر یک را جبران کنند. این اولین شکست استقلال مقابل السد در طول تاریخ رودررویی دو تیم است.
دیدار برگشت دو تیم ۲۶ شهریور در قطر برگزار می شود.

داور: ما نینگ ( از چین)

کمک داوران: کاو ییی، شی یانگ( از چین)

کارت زرد:جونگ وو یانگ از السد و نویمایر و فرشید باقری از استقلال

کارت قرمز:-

گل: میشائل ایسا (گل به خودی) ۱۲ برای استقلال و اکرم عفیف  ( ۶۲)  و بونجاح ( ۶۵)  و ( ۷۳) از روی نقطه پنالتی برای السد

ترکیب استقلال ایران:

سید مهدی رحمتی، ووریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، نیومایر( ۵۵- محمد دانشگر)، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، طارق همام(۸۰- سجاد آقایی)، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب السد قطر:

میشائل ایسا، پدرو ، عبدالکریم حسن، یاسر ابوبکر( ۵۰- هیدوس)، حمید اسماعیل، ژاوی، گابی، اکرم عفیف( ۸۶- اسد)، جونگ وو یانگ، بوعالیم خوخی و بغداد بوجناح(۹۰+۱ حمزه)

سرمربی: فریرا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا