اخبار ورزشیفوتبال ایرانورزش تهران

استقلال آماده برای دومین برد در آزادی

شاگردان شفر برای کسب سه امتیاز دیدار با فولاد خوزستان انگیزه بالایی دارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی پوشان تهرانی در پنجمین دیدار خود در لیگ هجدهم روز چهارشنبه برابر فولاد خوزستان به میدان خواهند رفت.

آبی پوشان بعد از شکست برابر پارس جنوبی از روز شنبه تمرینات خود را آغاز کردند و زیر نظر شفر و دستیاران او برای این دیدار آماده شدند. بازیکنان استقلال با برنامه ریزی کادرفنی در بهترین شرایط روحی و فنی برای دیدار با فولاد خوزستان آماده شدند و انگیزه زیادی دارند تا قبل با پیروزی قاطع برابر فولاد خوزستان، با بهترین فرم برای دیدار با السد قطر آماده شوند.

فرشید باقری که به علت فوت پدر خود در دیدار با پارس جنوبی استقلال را همراهی نکرد، در این دیدار در کنار استقلال خواهد بود.

آخرین برد استقلال در ورزشگاه آزادی به لیگ شانزدهم باز می گردد که آبی پوشان با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست حریف خود شدند و آخرین برد فولاد نیز در ورزشگاه آزادی متعلق به لیگ چهاردهم است که با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست دادند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا