اخبار ورزشیفوتبال ایران

استعدادیاب کالیاری: ناپولی با پدرآزمون در ارتباط است/سردار گزینه میلان نیست

استعدادیاب کالیاری اعلام کرد مذاکرات باشگاه ناپولی برای جذب مهاجم ایرانی زنیت از کانال غیررسمی است.

به گزارش پیشرو اسپرت، به نقل از سایت «sportbox» روسیه، الکس فیلیکی، استعدادیاب باشگاه کالیاری ایتالیا عنوان کرد باشگاه ناپولی  برای جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت از کانال های غیررسمی در تماس است.

این مسئول ایتالیایی گفت: به نظرم تماس ها میان باشگاه ناپولی با آزمون به صورت غیررسمی در جریان است. ناپولی در حال مذاکره با پدرآزمون است. این باشگاه در صورت اقدامی رسمی از طریق مدیر باشگاه وارد می شد نه از طریق واسطه ها. ناپولی از طریق مورابیتو یکی از بهترین واسطه ها در ایتالیا با آزمون در ارتباط است.

وی افزود: مورابیتو در تلاش است تا آزمون را به ناپولی منتقل کند. اگر این انتقال رخ دهد به خاطر فعالیت های این شخص است. مورابیتو فردی فعال و تلاشگر است. او در انتقال بسیاری از بازیکنان بزرگ دست داشته است.

این استعدادیاب ایتالیایی درباره توجه میلان به مهاجم زنیت، گفت: میلان به دنبال خرید آزمون نیست. اکنون در سطح مدیران باشگاه تغییرات زیادی رخ داده است.

پیش از این رسانه های ایتالیایی از توجه میلان و ناپولی به سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت خبر داده بودند. مهاجم ایرانی در این فصل برای زنیت ۲۱ بازی انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا