اخبار ورزشیفوتبال ایران

استراماچونی:امکان ادامه کاربا این شرایط نیست،باشگاه روراست باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال اگر ارزش‌شان ۱۰۰ است ۱۵۰ درصد توان بگذارند اما طرفداران و همه دوستداران استقلال باید واقعیت را بدانند.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آندره استراماچونی بعد از پیروزی ۵ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: مدلی که تیم نفت فوتبال بازی می کند همه می بینند و گواه این است. نفت فقط مقابل پرسپولیس باخته بود با یک شوت از راه دور، نمی دانم چند موقعیت مقابل دروازه این تیم داشتیم و خیلی خوب بودیم و می خواهم به هواداران مان تبریک بگویم.

* خیلی از افراد تیم یک ریال هم دریافتی نداشته اند

وی افزود: همه برای استقلال خوشحال هستند اما ما نمی توانیم با این شرایط خانه برویم. در این ۴ ماه شرایطی که داریم اعتماد آمیز نیست. من قبول کردم با استقلال قرارداد امضا کردم زیرا این تیم یکی از بهترین تیم های آسیاست. در هر تمرین به بازیکنانم فشار می آورم تا صدرصد تلاششان را انجام بدهند و با وجود مشکلات بازیکنان با همه تلاش تمرین می کنم اما انچه می بینم امکان ادامه کار با این شرایط نیست. خیلی از افرادی که در اطراف تیم هستند از تدارکات تا ماساژور یک ریال هم دریافتی نداشته اند.

* باشگاه باید با تیم روراست باشد
وی افزود: برخی یک ریال هم دریافتی نداشتند خیلی از بازیکنان ما به خاطر مشکلات مالی حتی توانایی آمدن به تمرین تیم را هم ندارند و قراردادهای‌شان هم خیلی کم است. من در سوابق کاری مشکلات زیادی را دیدم و شرایط خیلی سختی داشتم اما همه می‌دانند که باشگاه با بازیکنان و مربیان باید صادق و روراست باشد، من هیچ جوابی برای بازیکنانم ندارند.هر روز به من می‌گویند فردا و هفته آینده درست می‌شود. برایم ادامه کار با این شرایط ممکن نیست. همه می‌دانند که تیم چطور بازی می‌کند. بازیکنان استقلال اگر ارزش‌شان ۱۰۰ است ۱۵۰ درصد توان بگذارند اما طرفداران و همه دوستداران استقلال باید واقعیت را بدانند.

*امیدوارم در این دو هفته اتفاقاتی رخ بدهد

سرمربی استقلال تصریح کرد:هفته پیش نتوانستیم تمرین کنیم زیرا یک زمین در دسترس نبود و یک زمین هم شرایط تمرین را نداشت. یکبار هم من از تمرین به خانه رفتم بدون اینکه بتوانم دوش بگیرم. امروز می‌خواستیم پیروز شویم چون نمی‌خواستیم بهانه دست کسی بدهیم اما این خیلی زیاد است. امیدوارم در این دو هفته اتفاقاتی رخ بدهد زیرا در غیر این صورت ادامه کار برایم ممکن نخواهد بود.

*واکنش به یک سوال

استراماچونی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید لیگ دو هفته تعطیل می‌شود و شما مشکلی با تعطیلی لیگ ندارید، گفت: بازی سختی را بردیم و من صحبت‌هایم را مطرح کردم. یا شما متوجه حرف‌های من نشدید یا به استقلال بی‌احترامی می‌کنید که درباره این مسئله سؤال می‌کنید.

* آدم حرفه ای هستم و با کسی دوست نیستم، ۴ ماه است هیچ کسی دریافتی نداشته است

وی در مورد اینکه آیا مشکلات را با مدیران باشگاه در میان گذاشته‌اید یا نه، اظهار داشت: در فوتبال قوانینی وجود دارد، من آدم حرفه‌ای هستم و با کسی هم دوست نیستم. ما قوانین داریم قوانینی که از سوی فیفا چیده می‌شود. من نماینده بازیکنان هستم نمی‌خواهم اسم کسی را ببرم اما در این چهار ماه برخی از بازیکنان نمی‌خواستند بیایند اما من به آنها گفتم شما بازیکن استقلال و یک بازیکن حرفه‌ای هستید باید حضور داشته باشید با پول یا بدون پول؛ همه به حرفم گوش کردند. کاپیتان هم رفت روی همین ذهنیت با بازیکنان کار کرد اما این دیگر خیلی زیاد است چون چهار ماه است هیچکس دریافتی نداشته است.

* گفته اند که مشکلات را در تعطیلات حل می کنند

استراماچونی تصریح کرد: قطعاً یک دلیلی وجود دارد اما من نمی‌دانم آن دلیل چیست چون کسی به من حرفی نزده و نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم. ما آدم‌های حرفه‌ای هستیم در هفت بازی پیروز شده‌ایم و کیفیت فوق‌العاده‌ای نشان داده‌ایم. قبل از بازی با تراکتور هم این مشکلات وجود داشت اما به بازیکنان گفتم با ۱۲۰درصد توان‌تان کار کنیم گفته‌اند که مشکلات را در این تعطیلات تیم ملی حل می‌کنند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا