اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

اسبقیان: رهبری معظم انقلاب همواره روی اعزام کیفی تاکید دارند و ما هم باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهیم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: اقتدار ملی ما زمانی به وجود می آید که ورزشکار ما روی سکو نام حضرت ابوالفضل را فریاد می زند و در دنیا می پیچید.
به گزارش پیشرو ورزش، سید شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی آرزوی من این است که بگویم تنیس هم تاریخ‌سازی کرد. انتظار داریم که در تنیس هم به سمت مدال آوری برویم و با دغدغه هایی که رئیس فدراسیون دارد حتما به همیم سمت خواهیم رفت.
وی با اشاره به ورزش قهرمانی و اعزام های کیفی گفت: رهبری معظم انقلاب همواره روی اعزام کیفی تاکید دارند و ما هم باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهیم. اقتدار ملی ما زمانی به وجود می آید که ورزشکار ما روی سکو نام حضرت ابوالفضل را فریاد می زند و در دنیا می پیچید.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با تاکید بر اینکه هیچ توصیه‌ای برای رای دادن به کسی نمی‌کنیم و نخواهیم کرد، گفت: خود اعضای مجمع انتخاب می‌کنند. در انتخابات دوومیدانی هم که به تعویق افتاد به خاطر این بود که چند نفر از نامزدها صلاحیت شان نیامده بود و با نظر خود اعضای مجمع بود که به تعویق افتاد.همواره به نظر و رای مجمع احترام می گذاریم و هیچ دخالتی نداریم، اما نظارت جدی را که وظیفه مان است، ادامه‌ خواهیم داد.
وی با تاکید بر مسائل فرهنگی عنوان کرد: متأسفانه ورزشکارانی در گذشته داشتیم که پس از قهرمانی به کشور خود پشت کزدند و به نوعی بال‌های فرهنگی شان فرهنگی شان از کار افتاد. در کنار ورزش قهرمانی باید حتما مسائل فرهنگی را هم در دستور کار خود قرار دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا