اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اسبقیان: انتخاب شکوری با مطالعه انجام شده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب ابراهیم شکوری با مطالعه انجام شده و وی سال‌ها در فوتبال و باشگاه پرسپولیس حضور داشته است.

به گزارش پیشرو ورزش، سید محمد شروین اسبقیان در جمع خبرنگاران پس از برگزاری مجمع سالیانه باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: امروز مجمع این باشگاه با موضوع صورت‌های مالی برگزار و حسابرس موارد لازم را اعلام کرد. قرار شد هیات مدیره اصلاحات لازم را انجام دهد. مشکلات باشگاه توسط مدیرعامل مطرح شد و سازمان خصوصی سازی به این مجموعه کمک می‌کند.

وی افزود: دغدغه‌ها مطرح شد و گزارش این مجمع به استحضار وزیر ورزش و جوانان می‌رسد. نهایتا وزارت ورزش باشگاه پرسپولیس و استقلال را حمایت‌های معنوی و مدیریت می‌کند. دو عضو باشگاه حسین خبیری و پیمان حدادی از هیات مدیره این باشگاه استعفا دادند و با استعفای آنها موافقت شد بنابراین سیدحسن طباطبایی رئیس سابق فدراسیون کاراته جایگزین خبیری و ابراهیم شکوری جایگزین حدادی در هیات مدیره شد. امیدوارم تلاش شود تا این مشکلات با تصمیم‌های خوب و نظارت وزارت ورزش، باشگاه پرسپولیس به آرامش خوبی برسد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد:طبیعی است که باشگاه مثل پرسپولیس یا استقلال هزنیه‌های زیادی دارند و لازم است که هزینه‌ها تعیین شود و بخشی از آن با تدابیر هیات مدیره تامین شود. قطعا تدابیر لازم را باید اتخاذ کنند و ما هم به عنوان وزارت ورزش حمایت و نظارت می‌کنیم تا مسائل این باشگاه حل و فصل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شکوری کارنامه خوبی در پرسپولیس ندارد و آیا انتخاب وی با مطالعه انجام شده است، گفت: بله مطالعه شده است و وی سال‌ها در فوتبال و باشگاه پرسپولیس حضور داشته است و قطعا وزارت نظارت خود را دارد و هر جا احساس کند که مشکلی پیش می‌آید درباره آن صحبت می‌کند.

اسبقیان درباره وضعیت رضا درویش در پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره باید در این زمینه تصمیم بگیرند و به تصممیات هیات مدیره احترام می‌گذاریم. فرد دیگری با وزیر ورزش جلسه نداشت و تصمیم گیری درباره پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه توسط هیات مدیره انجام می‌شود.

او درباره پرداخت مالیات باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بخشی از مالیات‌ها را پرداخت کردند و هیات مدیره در تلاش است تا این موضوع حل شود. بلوکه شدن بخشی از منابع مالی این باشگاه‌ها در فیفا حرکت ناجوانمردانه‌ای است که توسط استبکار جهانی صورت می‌گیرد. ورزش سیاسی نیست و برای باشگاه پرسپولیس که مقام قهرکانی کسب می‌کند، بلوکه کردن منابع مالی درست نیست. استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا به فوتبال سیاسی نگاه و منابع مالی را بلوکه می‌کند. دنیا باید بداند که کشور ما مظلومانه مورد تهاجم استکبار جهانی قرار گرفته است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره شرایط استقلال و اختلاف میان جواد نکونام و علی خطیر گفت: باشگاه استقلال مانند پرسپولیس برای وزارت اهمیت دارد و طبیعی است که جلسات این باشگاه را هم داریم و اگر مواردی هست باید اعمال نظارت و ورود کنیم و تاریخ مجمع این باشگاه هم مشخص نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا