اخبار ورزشیفوتبال ایران

اسامی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران اعلام شد

مدیر تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران از مشخص شدن بخشی از نفرات راه یافته به مرحله اول اردوی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی بین دانشگاهی بلژیک خبرداد.

به گزارش پیشرو اسپرت، رضا ابراهیمی مدیر تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران در این باره اظهار داشت: مسابقات جهانی بلژیک طبق برنامه از قبل اعلام شده و قرار است اواخر امسال در شهر آنتورب بلژیک برگزار شود و بر این اساس تیم‌های فوتبال وفوتسال مردان و فوتسال بانوان قرار است در آن حاضر شوند.

وی افزود: براین اساس و باوجود محدودیت‌های موجود فراخوانی برای حضور دانشجویان در تست‌های فنی داده شد و تعدادی از بازیکنان بعد از ۱۴ جلسه تست فنی در تهران و گلستان انتخاب شده‌اند و به مرحله بعدی اردو راه یافتند.

ابراهیمی با بیان اینکه بخشی از تیم را بازیکنان دانشجوی شاخص تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی تشکیل می‌دهند، گفت:  محمد طیبی (سپاهان)، بابک مرادی( ماشین سازی تبریز)، محمد حسین مرادمند (شهر خودرو)، ارسلان مطهری( استقلال تهران)، امیر حسین کریمی (پیکان)، رحیم زهیوی( فولاد خوزستان) و حجت صدقی (گل ریحان البرز) بازیکنانی هستند که با تصمیم کمیته فنی به اردوی تیم منتخب دانشجویان دعوت شده‌اند و متین قهرمانی، امیر نیک سرشت، امید یامی، محمد جواد دودانگه، مهدی قربانی، محمد صادق رمضان پور، هادی باباییان و فرهاد همدانی نیز با حضور در تست‌ها و جلب نظر کادرفنی به این جمع راه یافته اند.

وی با اشاره به اینکه این فهرست نهایی نیست و قطعا این لیست تا شروع مسابقات دچار تغییر و تحول خواهد شد، گفت: اردوهای آماده‌سازی وبازی‌های تدارکاتی لازم برای این تیم برنامه ریزی شده که در صورت قطعی شدن اعلام خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا