اخبار ورزشیفوتبال ایران

از پیراهن پرسپولیس در دربی رونمایی شد +عکس

باشگاه پرسپولیس با اسپانسر جدید از پیراهن خود برای بازی فردا رونمایی کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی مذاکرات و توافقات انجام شده بانک‌گردشگری یکی از بانک‌های خصوصی کشور اسپانسر باشگاه پرسپولیس  شد.

مذکرات از یکماه قبل آغاز شد و سه روز قبل منجر به توافق نهایی شد و مدیرعامل باشگاه، معاونت اقتصادی و کارگزار برند پرسپولیس در جلساتی که از یکماه قبل آغاز شد با این بانک به توافق رسیدند.

بر اساس اعلام انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طی این توافقات نام و لوگوی بانک گردشگری به عنوان حامی جدید باشگاه روی پیراهن تیم به مدت دو فصل و نیم درج خواهد شد.

یکی از توافقات‌ مهم طرفین عرضه کارت هواداری از طریق بانک‌گردشگری است و جزییات و چگونگی ثبت نام‌هواداران برای دریافت کارت هواداری پرسپولیس  از طریق باشگاه در توافق با این بانک بزودی اعلام‌ خواهد شد.

هواداران ضمن دریافت کارت هواداری می‌توانند از دیگر خدماتی که  از طریق همین کارت به انها عرضه خواهد شد بهره مند شوند. انصاری فرد در این مراسم ضمن لزوم تلاش برای افزایش درامدها تاکید کرد باید از برند پرسپولیس نهایت بهره را برد و اینگونه چالش های مالی سنگین بوجود امده که ناشی از افزایش بده‌ها،هزینه شدن درامدهای این فصل و افزایش هزینه ها را یک‌به یک با اجرای طرح های اقتصادی حل و فصل کرد.

مراسم رونمایی از اسپانسر جدید از ساعت ۱۵:۳۰دقیقه در دفتر مرکزی بانک‌گردشگری و با حضور انصاری فرد مدیرعامل، یلوه معاونت اقتصادی، قدوسی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل و خبیری معاون اجرایی باشگاه و حضور مدیران و هیات مدیره بانک‌گردشگری  برگزار شد.

در این مراسم ثابتی ریاست هیات مدیره بانک‌گردشگری درباره فعالیت های این بانک و توافق با پرسپولیس مطالبی را بیان کرد و ابراز امیدواری کرد بانک گردشگری بتواند خدمات شایانی را به پر سپولیس و هواداران آن ارایه کند.

یلوه معاون اقتصادی باشگاه نیز گفت:  باشگاه پرسپولیس  در سامانه هواداری سی سی که هواداران می توانند با ارسال عدد ۶ عضو ان شوند از طربق کارگزار برند پرسپولیس و بخش اقتصادی باشگاه با همراه اول و ایرانسل و رایتل همکاری دارد.همچنین نام‌ایرانسل هم در بخشی از رویپیراهن درج خواهد شد و همکاری با این اپراتور ادامه دارد.پشت پیراهن نیز  طبق توافقات انجام شده نام و لوگوی قهوه بن بانو تا اخر فصل درج می شود.

در این مراسم از طرح جدید ال اشپورت و پیراهن پرسپولیس برای دربی و لیگ قهرمانان اسیا نیز رونمایی شد. پیراهن پرسپولیس برای نیم فصل دوم نیز بعد از بازی با الدحیل طی مراسمی ویژه رونمایی می شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا