اخبار ورزشیفوتبال ایران

از ١٧میلیارد پیش خور شدن پول اسپانسر تا درخواست کالدرون از زبان انصاری فرد

مدیرعامل پرسپولیس در صحبت‌هایی از پیش‌خور شدن ۱۷ میلیارد تومان از پول اسپانسر این باشگاه در فصل گذشته خبر داد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد حسین انصاری‌فرد در صحبت‌هایی عنوان کرد: ما از زمانی که وارد باشگاه پرسپولیس شدیم منابع زیادی پیش‌خورد شد. ما نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان از درآمد امسال را فصل پیش پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: ما الان با ایرانسل، همراه اول و رایتل فقط پیامک هواداری ۳۰۳۰ را توصیه می کنیم. پیامک ۳۰۹۰ اصلا اعتبار ندارد. متاسفانه در ۳ الی ۴ سال اخیر ایرانسل و سایر اپراتورها که برای باشگاه کار می‌کردند، متاسفانه با ریزش فوق العاده زیادی روبرو شدیم.

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: ایرانسل با ما همکاری خوبی دارد و ما از آن‌ها تشکر کرده‌ایم. منبع اصلی درآمد ما از این سامانه‌ها بوده است. متاسفانه سامانه دچار ریزش شده و هوادار به طور مستقیم نمی‌تواند راهی سامانه شود و ما از وزیر ارتباطات درخواست کردیم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مستثنی شوند و این منبع درآمدزایی باشگاه را از دست داده‌ایم.

انصاری ادامه داد: من فقط به دنبال این هستم که پرداختی بازیکنان را به طور کامل پرداخت کنیم. برای ما اولویت این است که پرسپولیس در آرامش باشد. این قول را به هواداران می‌دهم که نمی‌گذاریم پرسپولیس فصل آینده را با ۶ امتیاز منفی شروع کند. گروه حقوقی خوبی الان درنظر گرفته‌ایم. بحث‌های بودیمیر، کالدرون، برانکو و لایحه‌های دفاعیه آن‌ها را آماده می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نهایت پولی که کالدرون از ما می‌خواهد درخواست ۳۰۰ هزار دلار و ۲۵۰ هزار دلار غرامت فسخ کرده است و ما باید ۳۰۰ هزار دلار به ایشان بدهیم. شکایت برانکو به دست ما رسیده و ۲۵ هزار فرانک برای دادرسی باید بدهیم برای استیناف. بعداز اینکه ما لایحه دفاعیه را می‌فرستیم پس از یک الی دو ماه ما ۲۱ روز فرصت داریم تا به استیناف بفرستیم. استیناف مورد بررسی قرار می‌دهد و راجع به ان تصمیم گیری می‌کنیم. پس از آن هم ما دادگاه CAS را هم خواهیم داشت. البته ما دوست داریم پول برانکو را بپردازیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا