اخبار ورزشیفوتبال ایران

از آخرین شرایط دیاباته و میلیچ تا جلسه با مجیدی و پرداخت مطالبات پادووانی و بازیکنان در گزارش سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال گزارشی از فعالیت یک ماهه خود در این باشگاه را ارائه کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، امروز احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال گزارشی از فعالیت یک ماهه خود در این باشگاه را ارائه کرد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که بیماری کرونا هر چه زودتر از میان برود و شاهد رقابت‌های ورزشی باشیم.

سعادتمند درباره اسپانسرینگ و قراردادهای باشگاه استقلال عنوان کرد: طی سال‌های گذشته شرکت‌های مختلفی با باشگاه استقلال وارد مذاکره شدند و قراردادهای مختلفی شکل گرفته است، ما در یک ماه گذشته جلسات فراوانی در این باره داشتیم و برخی شرکت‌ها همکاری داشتند و برخی هم سوء استفاده کردند و در حالی که نفع و آورده‌ای برای باشگاه نداشتند، در حال مذاکره هستیم تا با آ‌ن‌ها همکاری کنیم، در غیر این صورت حقوق از دست رفته باشگاه را پس خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌های مهم در باشگاه استقلال، بحث اتحاد، همدلی و دوستی در باشگاه است. باید همه افراد از قیبل بازیکنان، کادر فنی و … در کنار هم باشیم و حمایت هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها را داشته باشیم، ما قطعا به سمت رسیدن به موفقیت و کسب جام‌ها خواهیم رفت.

سعادتمند درباره جلسه با فرهاد مجیدی افزود: اخیرا صحبت‌هایی درباره ملاقات من با آقای مجیدی سرمربی تیم بحث‌هایی صورت گرفت، ایشان به دلیل ویروس کرونا و بحث قرنطینه در کشور امارات، در ایران نبودند، و چند روز هم من گرفتار کارها و جلساتی بودم، اما امروز در یک فضای بسیار صمیمی و دوستانه جلسه‌ای برگزار کردیم و از مجموعه انقلاب هم دیدن کردیم. در چارچوب پروتکل‌های بین المللی کارهای خود را انجام می‌دهیم و نگاه من و مجیدی برای موفقیت استقلال به هم نزدیک بود. مجیدی یکی از شناسنامه‌های باشگاه استقلال است و من هم از ایشان حمایت می‌کنم. امیدوارم هر فردی در باشگاه کار خود را به خوبی انجام دهد و هواداران هم نگران نباشند، همه یک تیم هستیم.

مدیرعامل استقلال گفت: نبود یک زمین تمرین یکی از دغدغه‌های اصلی تیم بوده است، ما خوشبختانه در حال حاضر دو چمن استاندارد و مناسب در مجموعه انقلاب و زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی داریم. البته ما باید کمپ مرحوم ناصر حجازی را تجهیز کنیم و در ماه آینده طرحی را در این مکان رونمایی خواهیم کرد. امیدواریم بازیکنان و کادرفنی دغدغه‌ای برای تمرین نداشته باشند و در حال حاضر دارای دو زمین چمن با سالن بدنسازی و استخر برای بازیکنان هستیم.

سعادتمند درباره اقدامات حقوقی باشگاه استقلال عنوان کرد: ما با همکاری دوست خوبم، گل محمدی مدیر کل ورزش استان تهران مکاتباتی داشتیم. اجرایی شدن و عملیاتی شدن ورزشگاه مرغوبکار و تغیر و تحولات در این باشگاه صورت خواهد گرفت. این ورزشگاه نیاز به مرمت و بازسازی و تعمیرات اساسی دارد و آن را در دارایی‌های باشگاه استقلال اضافه خواهیم کرد و این ما را کمک می‌کند تا در بازار سرمایه و بورس حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حواشی مربوط به دیاباته و میلیچ دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان اظهار داشت: این دو بازیکن خود را پایبند به باشگاه و اصول حرفه‌ای می‌دانند. ما دیاباته و میلیچ را حفظ خواهیم کرد. آن‌ها عضو تیم ما هستند و در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم. اگر چه یکی از افراد در خارج از کشور ابراز تمایل کرد تا مبالغ پرداختی به این دو بازیکن را پرداخت کند. ما هم از ایشان تشکر کردیم و ما اعتقاد داریم که باید گفت و گو‌هایی را با ایرانیان خارج از کشور باز کنیم. اما این اقدام، اقدام مثبت نبود و من فیش ارسالی را به معاون ورزشی وقت تحویل دادم و خواستم از وکلای میلیچ و دیاباته استعلام بگیرند و این استعلام منفی بود، این حواله و فیش را باشگاه صادر نکرده که بخواهد جعلی باشد. ما از طریق وکلای این دو بازیکن برای استعلام و صحت و سقم آن اقدام کردیم. امیدوارم این فتح بابی باشد برای عزیزان استقلالی در خارج از کشور، که به کمک ما بیایند و به باشگاه کمک کنند. از این بابت پوزش می‌خواهم و امیدوارم حرف و عمل ما برای کمک و مساعدت به باشگاه، نیاز به استعلام از وکلای ورزشکاران نداشته باشد و صادقانه و درست باشد.

سعادتمند به موضوع پادووانی و جانفشانی این بازیکن برزیلی در باشگاه استقلال هم اشاره داشت و گفت: پادووانی یکی از یاران اصلی تیم بود و سلامتی خود را در باشگاه استقلال به خطر انداخت و برای ما که ایرانی هستیم و تمدن و فرهنگ بالایی داریم، جزو ارتش ما بوده و از مجروحان ما بوده است. ما به پادووانی ایمیل زدیم و از او خواستیم شماره حساب بدهد، و مکاتباتی با فدراسیون داشتیم تا در اولین فرصت مطالبات این ورزشکار خوبمان را از مطالباتمان از فیفا پرداخت کنیم و این جزو موارد اصلی ما است و امیدوارم از شرمندگی پادووانی درآییم و او را رسما دعوت خواهیم کرد به ایران بیاید و یک تجلیل از او خواهیم داشت و او رسما به عنوان عضو افتخاری و دائم باشگاه استقلال ایران انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط خاص بانکی کشور به دلیل وجود تحریم‌ها گفت: خوشبختانه موفق شدیم، مطالبات بازیکنان، کادرفنی و … را پرداخت کنیم. عزیزان در شب عید دست خالی به خانه رفتند و من به آن‌ها حق می‌دهم و از صبر و شکیبایی آن‌ها تشکر می‌کنم. مطالبات آن‌ها، حق‌شان است و منتی نیست و این اتفاق رخ داد و در کمتر از یک ماه پرداختی را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تیم‌های پایه‌مان از ابتدای سال حتی یک درصد از مطالبات خود را دریافت نکردند و ما از فردا صبح بخش اعظمی از مطالبات آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد. پس از این شرایط کرونایی، اولین حضورم در کنار بازیکنان تیم‌های پایه خواهد بود و قطعا باید همتراز بازیکنان بزرگسال، به بازیکنان پایه هم مبالغ‌شان را بپردازیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا