اخبار ورزشیفوتبال جهان

ازارد: پوشیدن پیراهن رونالدو کار آسانی نیست

ستاره بلژیکی رئال مادرید گفت: بعد از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می خواستم به رئال بروم ولی این امر در آن زمان ممکن نبود.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ادن ازارد، هافبک تیم ملی بلژیک و عضو باشگاه رئال مادرید از پشت پرده انتقالش از چلسی به رئال خبر داد.

ازارد در مصاحبه با نشریه «مارکا» اسپانیا گفت: بعد از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می خواستم به رئال بروم ولی این امر در آن زمان ممکن نبود. در آن زمان یک فصل دیگر ماندنم در چلسی باعث می شد تا رفتنم به رئال آسان شود چون مسئولان باشگاه چلسی از رغبت من برای رفتن به این تیم خبر داشتند و درک می کردند.

وی درباره پوشیدن شماره ۷ رونالدو گفت: پوشیدن این شماره بعد کریستیانو رونالدو کار آسانی نیست. این پیراهن تاریخ بزرگی را با خود دارد. تمام تلاش خودم را می کنم. ما باید در این فصل قهرمان اروپا شویم. من اینجا هستم تا به این امر برسم و این جام برای همه ما اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا