اخبار ورزشیفوتبال جهان

اریک تن‌هاگ: باید منچستریونایتد را به جایگاه‌ اصلی‌اش بازگردانیم

اریک تن‌هاگ در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد گفت: می‌خواهیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که از فصل آینده «اریک تن‌هاگ» هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

تن‌هاگ در اولین مصاحبه خود گفت: افتخار بزرگی است که سرمربی منچستریونایتد شدم. بسیار هیجان زده هستم که چنین چالشی را پیش روی خودم می‌بینم. من تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا تیمی بسازم که بتواند منچستریونایتد را به جایگاه اصلی‌اش بازگرداند.

وی ادامه داد: خداحافظی از آژاکس پس از این سال‌های زیبا بسیار سخت است. به من همه هواداران آژاکس این اعتماد را می‌دهم که تمام تمرکزم تا پایان فصل روی این تیم خواهد بود و پیش از موفقیت این تیم راهی منچستریونایتد نخواهم شد.

جان مورتو، مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد در این خصوص گفت: ما بسیار خوشحالیم که می‌خواهیم قراردادی طولانی مدت این سرمربی ببندیم. ما می‌خواهیم منچستریونایتد را به همان سطحی که سابق بود، بازگردانیم. تیمی که بتواند برای قهرمانی‌ها رقابت کند. اندیشه و مقصد تن‌هاگ رسیدن به این اهداف است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا