اخبار ورزشیورزش بانوان

اردوی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال از فردا آغاز می شود

تمرینات تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال از فردا یکشنبه ۱۸ شهریور ماه با حضور ۹ کاراته کا در گیلان شهر رشت آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون کاراته، افسانه باقری نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با اعلام این خبر گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای حضور در رقابتهای جهانی اسپانیا از فردا در رشت آغاز می شود و تا اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سارا بهمنیار و نسرین دوستی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، طراوت خاکسار، فاطمه چالاکی و آویشن باقری در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، رزیتا علیپورو شیما آل سعدی در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، پگاه زنگنه در وزن ۶۸-کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم نفرات دعوت شده به این مرحله اردو برای حضور در رقابتهای جهانی هستند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار قرار است در ششمین مرحله لیگ جهانی در آلمان شرکت کنند، گفت: این نفرات پس از بازگشت از کاراته وان و در روز ۲۷ شهریور ماه باید خودشان را به سرمربی تیم ملی معرفی کنند.

باقری در مورد دعوت از مبینا کاویانی، گفت: تکلیف کاویانی کاراته کا وزن منهای ۶۸ کیلوگرم پس از صدور رای کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا