اخبار ورزشیفوتبال جهان

ادعای AGI :گواردیولا ۱۴ خرداد به عنوان مربی یووه معرفی می‌شود!

یک خبرگزاری معتبر در ایتالیا گزارش کرد گواردیولا با یوونتوس توافق کرده، در تاریخ ۴ ژوئن به عنوان جانشین آلگری معرفی می‌شود و بابت هر سال همکاری از راه‌راه‌پوشان ۲۴ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، روز گذشته فدریکو جنارلی، روزنامه‌نگار ورزشی ایتالیا از شبکه رادیو اسپورتیوا ادعا کرد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است.

پپ که این فصل برای دومین مرتبه پیاپی با سیتیزن‌ها قهرمان لیگ برتر شد،‌به همه جام ‌ها در جزیره در مدت ۳ سال حضورش رسید اما در راه فتح اروپا با آبی‌های آسمانی ناکام ماند.

بعد از آنکه ماسیمیلانو آلگری از یوونتوس در پایان فصل اعلام جدایی کرد، برخی رسانه‌ها از وی به عنوان جانشین احتمالی نام بردند.

اما در واکنش به این شایعات،‌مربی کنونی منچسترسیتی و مسئول فنی پیشین بایرن مونیخ و بارسلونا آن را تکذیب کرد.

درپی آنچه جنارلی روز گذشته از طریق فضای مجازی اعلام کرد، امروز خبرگزاری AGI آنچه روز گذشته برای نخستین مرتبه انتشار یافت، را تایید کرد و حتی در خبری تکمیلی از زمان رسانه‌ای ‌شدن انتقال پپ به یوونتوس اطلاع داد.

این رسانه مدعی شد در تاریخ ۴ ژوئن(۱۴ خرداد ) همه چیز  چنین  انتقالی به تیم تورینی از طریق باشگاه ایتالیایی اعلام خواهد شد.

این خبرگزاری از دستمزد بالای مربی ۳ فصل اخیر تیم انگلیسی نیز نزد بانوی پیر خبر داد و در گزارش خود نوشت:

یوونتوس و پپ گواردیولا به توافق رسیده‌اند تا این مربی صاحب‌نام اسپانیایی برای ۴ سال آینده هدایت بیانکونری را برعهده گیرد و به ازای هر فصل همکاری، ۲۴ میلیون یورو دستمزد بگیرد.براساس همین توافق،‌در تاریخ ۴ ژوئن، گواردیولا به  عنوان مربی جدید یووه معرفی می‌شود و حتی قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد )مراسم معرفی رسمی او به هواداران در ورزشگاه شهر انجام گیرد.

درپی انتشار این خبر،دیگر رسانه‌های معتبر ایتالیا نیز به خبر خبرگزاری مذکور استناد کردند.

روزنامه ورزشی گازتادلواسپورت در این زمینه نوشت با توجه به اطلاعات ارائه شده در مورد دستمزد و حتی زمان معرفی احتمالی مربی اسپانیایی در تورین، همه چیز در مورد این موضوع تا ۴۸ ساعت دیگر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا