اخبار ورزشیفوتبال ایران

ادعای عجیب سعادتمند برای یک سفر اروپایی/ طفره مدیرعامل استقلال برای شفاف سازی

مدیرعامل باشگاه استقلال درحالی مدعی است برای سفر به ایتالیا از سوی وزارت ورزش مجوز گرفته که شواهد و قرائن دال بر موضوع دیگری است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یک سفر بی موقع از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال کافی بود تا کوهی از حاشیه ها بار دیگر برای این باشگاه به وجود بیاید. سفری که مجوز انجام شدن آن در ابهام است.

احمد سعادتمند درحالی پیش از دربی راهی ایتالیا شد که مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش به صراحت اعلام کرد مدیرعامل استقلال برای این سفر هماهنگی با وزارت ورزش نداشته است.

سعادتمند دلیل این سفر را مذاکره با شفر و استراماچونی دو مربی طلبکار و البته جدا شده آبی پوشان اعلام کرده بود اما شفر در گفت و گو با فارس اعلام کرد که چنین قول و قراری با مسئولان استقلال نداشته و ندارد. در مورد جلسه با استراماچونی نیز نه خبری از سوی رسانه های ایتالیایی منتشر شد و نه کانال رسمی استقلال در مورد برگزاری این جلسات عکس و خبری منتشر کرد.

مدیرعامل استقلال که ظاهرا به دلیل انتقاداتی که بابت این سفر به او شد خود را هر چه زودتر به تهران رساند تا تماشاگر دربی باشد در مصاحبه ای که امروز با شبکه خبر انجام داد مدعی شده که با هماهنگی وزارت ورزش به این سفر رفته است.

باید از سعادتمند که در گفتارش تلاش بر این دارد که بگوید به اصول پایبند است پرسیده شود چرا مجوز رسمی که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای انجام این سفر گرفته را رسانه ای نمی کند؟ دستاورد این سفر اروپایی آن هم در شرایطی که تیمش در آستانه دربی بوده چیست و چرا در مورد جزییات جلسه با سرمربی سابق آبی پوشان موضوعات را شفاف نمی گوید؟

اگر این نشست ها برگزار شده و در خصوص تخفیف گرفتن از این مربی که رقم سنگینی هم طلب دارد موفقیتی حاصل شده آیا بهتر نیست که هم رسانه ها از آن مطلع شوند و هم خیال هواداران بابت این موضوع دغدغه مند راحت شود؟ چرا اهداف این سفر به درستی مشخص نمی شود و برای پاسخگویی به این سوال به حق، از روش طفره رفتن و جواب سربالا دادن استفاده می شود؟

آیا حق نیست بدانیم این سفر که هزینه از آن از سوی بیت المال است چه دستاوردی برای استقلال داشته است؟ دانستن حق هواداران است ولی به نظر می رسد مدیرعامل استقلال ترجیح می دهد به جای روشن کردن ابهامات به آنها بیفزاید.

اینکه چرا باید رسانه ایتالیایی پرده از این بردارد که مدیران استقلال برای بازگرداندن استراماچونی با او جلسه داشته اند یک موضوع است و البته اینکه این مسئله ای نیست که با طفره رفتن بتوان آن را مدیریت کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا